DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
13:07 03.11.2020 178.255.168.XXX
sorry ale opět máš dost zkreslený pohled na věc. Pravidla pro kvalifikace se v průběhu let měnila a schumacher exceloval v podstatě při jakémkoliv formátu a nemáš pravdu, že by tým v kvalifikacích uměle brzdil jeho kolegy. Závody, tam už nastupovala TR, to je pravda, ale v kvalifikacích mohl každý ukázat co v něm je...
GRAHAM
12:13 03.11.2020 109.81.213.XXX
To že nejsi schopen vnímat realitu změn, za to já nemohu..... píšeš a řešíš zcela jiné věci. To že "hvězdy" budou brát vždy hodně či více, je jasné.....strop ale změní jistá chování v průměru a to je o co se hraje. Oni tam nejsou jen jezdci, ale i technici, motoráři...těch lidí je více. Většina je teď v Mercedesu a mají nesmyslné smlouvy.... typu dva roky tě budem platit a až pak můžeš jít....těch věcí více. Oni chtějí změnit klima....ve svém bussinesu zvaném F1, šroubovat platy a nemít na to, by DLOUHODOBĚ nefungovalo. Jinak strop v F1 už začne fungovat, takže věcí se mění a ty napíšeš že se nemění.... oni utratí 130 mega místo 450 mega v dolarech , ale nic se nemění....a že se nekde pojedeu dvou lidí z F1 bokem? Klidně...o tom ten strop úplně není.
jon
08:19 03.11.2020 90.176.154.XXX
Max na to zatím nemá konzistenci. Rychlost má špičkovou, ale pořád to jsou horkokrevné výkony. Vzhledem k mým osobním preferencím nebudu uvádět, jak bych viděl boj Lewis x Max v jedné stáji. Nicméně dovolím říct, že být Max s LeClercem v jedné stáji, vsadil bych si na LeClerca. Max by ho možná v rychlosti na jedno kolo porážel, ale LeClerc je v závodě daleko konzistentnější a neodrovná si zbytečně část balíku jízdou na krev.
Fanda.LH
23:22 02.11.2020 83.240.60.XXX
Měli ho i 2000 a 2001, jediný slabší rok byl 2003...
Schumi 2000 - 9 vítězství, 2001 - 9 vítězství, 2002 - 11 vítězství, 2003 - 6 vítězství a 2004 - 13 vítězství...
Ostatně v rekordech na počet vítězství v jedné sezóně a počtu vítězství v řadě LH na Schumiho a SV stále ztrácí... Ale jejich dominance už je zapomenutá...
Schumi 2000 - 9 vítězství, 2001 - 9 vítězství, 2002 - 11 vítězství, 2003 - 6 vítězství a 2004 - 13 vítězství...
Ostatně v rekordech na počet vítězství v jedné sezóně a počtu vítězství v řadě LH na Schumiho a SV stále ztrácí... Ale jejich dominance už je zapomenutá...
Fanda.LH
22:47 02.11.2020 83.240.60.XXX
Vždycky se věří tomu druhému... Když vyhrával Alonso 05, 06, tak se fandilo Kimimu... Když ho pak Hamilton porážel 07, tak se fandilo Hamiltonovi... Když se objevil Vettel, tak to byl nový Schumi a všichni mu fandili, když dominoval, tak to byl looser, co těžil jen z auta a hrdina byl zase Alonso... Tohle je nekonečný kolovrátek...
Piloti jako LH, Alonso, Schumacher, Senna, Prost jsou prostě lídři, kteří motivují celý tým k lepším výsledkům...
Kdyby to bylo tak jednoduché, jak tu popisuješ, tak by Mercedes s LH po 2014 neprodlužoval, stejně jako Ferrari se Schumacherem po roce 2000... Jenže lidi v týmu vědí jaký je jejich skutečný přínos a proto se jim i neustále zvedají platy...
Piloti jako LH, Alonso, Schumacher, Senna, Prost jsou prostě lídři, kteří motivují celý tým k lepším výsledkům...
Kdyby to bylo tak jednoduché, jak tu popisuješ, tak by Mercedes s LH po 2014 neprodlužoval, stejně jako Ferrari se Schumacherem po roce 2000... Jenže lidi v týmu vědí jaký je jejich skutečný přínos a proto se jim i neustále zvedají platy...
odin
22:44 02.11.2020 77.240.103.XXX
O jaké legendě??? Právě, že bys měl právě teď žít a vnímat formuli 1 naplno, protože právě teď se tvoří nová legenda. Mercedes spolu s Hamiltonem přepisují všechny statistiky a ani k tomu nepotřebují žádné podpásovky a lá Schumacher, nebo Senna.
A pokud tě pohoršuje, že jsem přesvědčen, že Sennova smrt nesouvisí s technickou závadou, ktrerou jeho příznivci hledají snad dosud, pak je to jen tvůj problém. Žádný jeho odkaz neurážím, ani nevím, co komu odkázal? On pod doměnkou dostatečné bezpečnosti v F1 vytvořil ze závodění kontaktní sport. Svými manévry riskoval život svůj a hlavně životy ostatních pilotů. (Nedávno se mi opět dostala do ruky knížka "Tamburello" a tak jsem si oživil vzpomínky. A řekl bych, že ho to jeho počínání , nechci psát "karma", dostalo. Z lovce se stal štvanec, protože Prost, který ještě závodil a pamatoval umrtí v F1 se na to vykašlal a odešel na vrcholu a nastupující generace Schumi si jeho praktiky osvojil. Najednou byl loven on. A dělal chyby.Kruh se uzavřel). Řekl bych, že díky Sennovi tu máme superbezpečnou F1 s vyasfaltovanými únikovými zónami a se závoděním za hranou limitů tratě i závodníků, jejichž chyby (ne)postihují ani tratě, ani panáci u zelených stolů. Nevadí, když se dvě i více aut srazí piloti vylezou bez sebemenších zranění a závody i šampionát mohou negativně rozhodnout ambiciózní idioti v kokpitech vozů druhé kategorie.
A pokud tě pohoršuje, že jsem přesvědčen, že Sennova smrt nesouvisí s technickou závadou, ktrerou jeho příznivci hledají snad dosud, pak je to jen tvůj problém. Žádný jeho odkaz neurážím, ani nevím, co komu odkázal? On pod doměnkou dostatečné bezpečnosti v F1 vytvořil ze závodění kontaktní sport. Svými manévry riskoval život svůj a hlavně životy ostatních pilotů. (Nedávno se mi opět dostala do ruky knížka "Tamburello" a tak jsem si oživil vzpomínky. A řekl bych, že ho to jeho počínání , nechci psát "karma", dostalo. Z lovce se stal štvanec, protože Prost, který ještě závodil a pamatoval umrtí v F1 se na to vykašlal a odešel na vrcholu a nastupující generace Schumi si jeho praktiky osvojil. Najednou byl loven on. A dělal chyby.Kruh se uzavřel). Řekl bych, že díky Sennovi tu máme superbezpečnou F1 s vyasfaltovanými únikovými zónami a se závoděním za hranou limitů tratě i závodníků, jejichž chyby (ne)postihují ani tratě, ani panáci u zelených stolů. Nevadí, když se dvě i více aut srazí piloti vylezou bez sebemenších zranění a závody i šampionát mohou negativně rozhodnout ambiciózní idioti v kokpitech vozů druhé kategorie.
Fanda.LH
22:34 02.11.2020 83.240.60.XXX
Lidi, kteří mluví o přeplácení, nechápou jak funguje ekonomika... Nevím jak to má teď LH s tryskáčem, říkalo se, že ho prodal... Ale při jeho časovém vytížení je to v podstatě nutnost... Na jednu stranu je bohatý, že si může dovolit tryskáč, na druhou stranu extrémně platí za něco, čeho má jen zlomek oproti nám a to je volný čas, soukromý a skutečný život... Jistě má luxusní nemovitosti po celém světě a spoustu slavných přátel... Ale nikde není skutečně doma a žádné skutečné přátele pravděpodobně nemá... Může mít postele za mega, ale nevyspí se na nich o moc lépe, než člověk co má jednu svojí válendu za 6tisíc a je na ni zvyklý...
Když porovnáš Oktávku za půl mega s BMW za 1,5 mega... Tak jistě nabídne BMW lepší svezení, ale rozhodně nepředstavuje trojnásobný užitek... A čím jdeš cenově výše, tím je ten poměr horší... Jistě musí být super svézt se v La Ferrari... Ale potřebuješ to k životu ? Využil bys to vůbec? Asi ne... Ale dělníci, co to staví, tak si vydělají lépe než v té Škodovce... A o tom to je... Hamilton hodně peněz vydělá a hodně lidem dá vydělat... Peníze jsou oběživo, není to ropa co se někde těží a jinde pálí...
Když porovnáš Oktávku za půl mega s BMW za 1,5 mega... Tak jistě nabídne BMW lepší svezení, ale rozhodně nepředstavuje trojnásobný užitek... A čím jdeš cenově výše, tím je ten poměr horší... Jistě musí být super svézt se v La Ferrari... Ale potřebuješ to k životu ? Využil bys to vůbec? Asi ne... Ale dělníci, co to staví, tak si vydělají lépe než v té Škodovce... A o tom to je... Hamilton hodně peněz vydělá a hodně lidem dá vydělat... Peníze jsou oběživo, není to ropa co se někde těží a jinde pálí...
mi88ki
22:34 02.11.2020 86.49.99.XXX
Kdyby se Schumi v 99' zranil více a nemohl se vrátit a vývoj vozu šel tak jak šel, tak by Rubens udělal dva tituly. Kdyby se Lewis nedostal do Mercedesu, tak by se téměř nic nezměnilo a to je oč tu běží. U Mercedesu mají tak dominantní auto, že závodí jen mezi sebou, takže na jezdci až tak nezáleží. A to nechci snižovat jezdecké kvality Hamilton , které jsou někde na úrovni Buttona, Rosberga a Alonsa. Ale to že dosáhl takové dominance, je jen zásluha Mercedesu, jinak by byl jen jeden z favoritů a se srovnatelným vozem, bych věřil spíš Maxovi.
Fanda.LH
22:14 02.11.2020 83.240.60.XXX
To je ten naivní pohled...
Když se podívám na top výkony Usaina Bolta, tak vidím, že včas vyběhne a pak přidává, přidává, drží a drží... "Nechápu", že jsou ostatní za ním tak pozadu... Problém je, že vidíš jen finální výkon, ale absolutně nevidíš tu cestu, která k němu vede... A tady je to podobné, byť Lewis je samozřejmě menší díl skládačky, protože F1 je týmový sport...
Když se podívám na top výkony Usaina Bolta, tak vidím, že včas vyběhne a pak přidává, přidává, drží a drží... "Nechápu", že jsou ostatní za ním tak pozadu... Problém je, že vidíš jen finální výkon, ale absolutně nevidíš tu cestu, která k němu vede... A tady je to podobné, byť Lewis je samozřejmě menší díl skládačky, protože F1 je týmový sport...
mi88ki
22:09 02.11.2020 86.49.99.XXX
Je tu jedna zásadní věc, která se moc neuvádí. Když by Hamilton nejezdil za Mercedes, tak by tam ty tituly sbíral v pohodě téměř kdokoliv další, asi vyjma Albona. S kovidem teď určitě nebude peněz na rozhazování, tak proč platit někomu takové šílené peníze, když ho vlastně nepotřebují? A Hamilton zase nechce snížit výplatu, když je šampion. Já nevím jak správní rada ale pro mě by to byli jen zbytečně vyhozené desitky milionů, když to může vyhrát téměř kdokoliv jinej a ještě si zaplatit.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek