DISKUZE K ČLÁNKU

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na VC Japonska

Jak hodnotí sobotní kvalifikaci jezdci a zástupci týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na VC Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 07.10.2017 20:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2017 10:25
Oceňuji Alonsa. I když věděl že bude startovat z… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 07.10.2017 10:29
Je to pro něj strašně frustrující, v závodě… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 07.10.2017 11:25
Jsem zvědav na start - Sebastian ze sudé stopy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Mně se (byť to není nic až tak tragického) nelíbí jedna věc.
    Když je kdokoli jedenáctý a před ním někdo dostane pentli, tak se posune na desítku, ALE může si (jakožto původně jedenáctý) jet na kterých chce pneu, tedy nových - nepoužitých v kvaldě.
    Je to tak? Nebo se pletu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to tak, prostě každej kdo se dostane do Q3 bude startovat na pneu s kterýma ten postupovej čas najeli. Ostatní si můžou vybrat, čili Stoffel který se do Q3 nedostal má zcela volnou volbu. Alonso, kterej se tam dostal, je naopak bude muset použít i když dostal penalizaci a startuje poslední.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Jsem zvědav na start - Sebastian ze sudé stopy, Ricci za zády... Když by šlo mezi Lewisem a Sebem do tuhého, tak Lewis by z případné kolize vyvázl z výhodou, že je stále s náskokem v čele a s počtem závodů do konce o jeden nižším, takže víc může ztratit Vettel. Nehledě na to, že si tím pádem nemůže dovolit být při vzájemném souboji o pozici tolik agresivní. Myslím, že je stejně vymalováno.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Lewis si to pohlídá. Dnes vše v pohodě kontroloval a na zítřek to vypadá, že i závodní tempo bude mít Mercedes dle svého standardu. Ferrari asi bude riskovat a Vettel pojede s agresivní mapou. Má motor k dobru a za dané situace už opravdu nemá moc co ztratit.
      Mercedesu začal podle všeho fungovat nový aero balík a tím pádem to bude v USA a Mexiku asi stejná píseň. Navíc se do hry možná vloží i Valteri, který se očividně pozvednul a už jede zase svůj letošní standard.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.135.XXX
      To je pravda, ale jsou to takové řeči... Vzájemná kolize může dopadnout všelijak... Klidně se může stát, že SV se nic nestane, LH vypadne a do dalšího závodu dostane pentli... Zrovna tak to může být naopak... Ani jeden nemůže ustoupit, současně ani příliš riskovat... Vymalováno rozhodně není. Pokud SV dokáže náskok stlačit pod 25b do posledního závodu, tak bude oč bojovat... Vzpomeňme na ročníky 2007, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016... Skutečně není důvod skládat zbraně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Ok, ale ztrácet cca 20b před posledním závodem by znamenalo spoléhat na vypadnutí soupeře ze závodu. Ale zopakovat si závěr jako ten ze sezóny 2008 by nebylo špatné. Jen nechci být naivní a mít nějaká nerealistická očekávání.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          95.82.135.XXX
          Jasně, že ztrácet 20b by nebylo zrovna ideální. Nicméně pro nej. jezdce to znamená obrovský tlak dovést to auto do cíle a nedostat se do žádné kolize, či něčeho jiného... Vzpomeňme na finále 2012, kdy SV kolidoval v jedné z prvních zatáčkách a musel to dohánět, přičemž nebylo jasné, zda auto vydrží... Nebo 2010, kdy se FA a MW zasekli za Petrovem... Loni zas LH vystavoval NR tlaku, když ho zpomaloval a ze zadu se řídil SV.Stát se může cokoli.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Oceňuji Alonsa. I když věděl že bude startovat z chvostu, šel do toho naplno. Mohl si klidně říct že pošetří gumy na závod.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to pro něj strašně frustrující, v závodě nemůže s Hondou startem z chvostu nic dělat.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Právě. Tak si alespoň zabojoval v kvaldě, když ho Honda musí pořád prověřovat, jestli umí předjíždět. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Právě. Tak si alespoň zabojoval v kvaldě, když ho Honda musí pořád prověřovat, jestli umí předjíždět. 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama