DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na VC Japonska

Jak hodnotí sobotní kvalifikaci jezdci a zástupci týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na VC Japonska

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 07.10.2017 20:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 07.10.2017 10:25
Oceňuji Alonsa. I když věděl že bude startovat z… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 07.10.2017 10:29
Je to pro něj strašně frustrující, v závodě… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 07.10.2017 11:25
Jsem zvědav na start - Sebastian ze sudé stopy,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Easy

Easy

82.144.151.XXX
Souhlas

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
Jasně, že ztrácet 20b by nebylo zrovna ideální. Nicméně pro nej. jezdce to znamená obrovský tlak dovést to auto do cíle a nedostat se do žádné kolize, či něčeho jiného... Vzpomeňme na finále 2012, kdy SV kolidoval v jedné z prvních zatáčkách a musel to dohánět, přičemž nebylo jasné, zda auto vydrží... Nebo 2010, kdy se FA a MW zasekli za Petrovem... Loni zas LH vystavoval NR tlaku, když ho zpomaloval a ze zadu se řídil SV.Stát se může cokoli.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to tak, prostě každej kdo se dostane do Q3 bude startovat na pneu s kterýma ten postupovej čas najeli. Ostatní si můžou vybrat, čili Stoffel který se do Q3 nedostal má zcela volnou volbu. Alonso, kterej se tam dostal, je naopak bude muset použít i když dostal penalizaci a startuje poslední.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Mně se (byť to není nic až tak tragického) nelíbí jedna věc.
Když je kdokoli jedenáctý a před ním někdo dostane pentli, tak se posune na desítku, ALE může si (jakožto původně jedenáctý) jet na kterých chce pneu, tedy nových - nepoužitých v kvaldě.
Je to tak? Nebo se pletu?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Ok, ale ztrácet cca 20b před posledním závodem by znamenalo spoléhat na vypadnutí soupeře ze závodu. Ale zopakovat si závěr jako ten ze sezóny 2008 by nebylo špatné. Jen nechci být naivní a mít nějaká nerealistická očekávání.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

95.82.135.XXX
To je pravda, ale jsou to takové řeči... Vzájemná kolize může dopadnout všelijak... Klidně se může stát, že SV se nic nestane, LH vypadne a do dalšího závodu dostane pentli... Zrovna tak to může být naopak... Ani jeden nemůže ustoupit, současně ani příliš riskovat... Vymalováno rozhodně není. Pokud SV dokáže náskok stlačit pod 25b do posledního závodu, tak bude oč bojovat... Vzpomeňme na ročníky 2007, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016... Skutečně není důvod skládat zbraně...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Lewis si to pohlídá. Dnes vše v pohodě kontroloval a na zítřek to vypadá, že i závodní tempo bude mít Mercedes dle svého standardu. Ferrari asi bude riskovat a Vettel pojede s agresivní mapou. Má motor k dobru a za dané situace už opravdu nemá moc co ztratit.
Mercedesu začal podle všeho fungovat nový aero balík a tím pádem to bude v USA a Mexiku asi stejná píseň. Navíc se do hry možná vloží i Valteri, který se očividně pozvednul a už jede zase svůj letošní standard.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Právě. Tak si alespoň zabojoval v kvaldě, když ho Honda musí pořád prověřovat, jestli umí předjíždět. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.228.59.XXX
Právě. Tak si alespoň zabojoval v kvaldě, když ho Honda musí pořád prověřovat, jestli umí předjíždět. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

82.144.151.XXX
Jsem zvědav na start - Sebastian ze sudé stopy, Ricci za zády... Když by šlo mezi Lewisem a Sebem do tuhého, tak Lewis by z případné kolize vyvázl z výhodou, že je stále s náskokem v čele a s počtem závodů do konce o jeden nižším, takže víc může ztratit Vettel. Nehledě na to, že si tím pádem nemůže dovolit být při vzájemném souboji o pozici tolik agresivní. Myslím, že je stejně vymalováno.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Je to pro něj strašně frustrující, v závodě nemůže s Hondou startem z chvostu nic dělat.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Oceňuji Alonsa. I když věděl že bude startovat z chvostu, šel do toho naplno. Mohl si klidně říct že pošetří gumy na závod.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama