DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na VC Japonska
Jak hodnotí sobotní kvalifikaci jezdci a zástupci týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci na VC Japonska
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Fanda.LH
19:36 07.10.2017 95.82.135.XXX
Jasně, že ztrácet 20b by nebylo zrovna ideální. Nicméně pro nej. jezdce to znamená obrovský tlak dovést to auto do cíle a nedostat se do žádné kolize, či něčeho jiného... Vzpomeňme na finále 2012, kdy SV kolidoval v jedné z prvních zatáčkách a musel to dohánět, přičemž nebylo jasné, zda auto vydrží... Nebo 2010, kdy se FA a MW zasekli za Petrovem... Loni zas LH vystavoval NR tlaku, když ho zpomaloval a ze zadu se řídil SV.Stát se může cokoli.
Situs
17:43 07.10.2017 85.70.164.XXX
Je to tak, prostě každej kdo se dostane do Q3 bude startovat na pneu s kterýma ten postupovej čas najeli. Ostatní si můžou vybrat, čili Stoffel který se do Q3 nedostal má zcela volnou volbu. Alonso, kterej se tam dostal, je naopak bude muset použít i když dostal penalizaci a startuje poslední.
Radon
17:02 07.10.2017 84.242.97.XXX
Mně se (byť to není nic až tak tragického) nelíbí jedna věc.
Když je kdokoli jedenáctý a před ním někdo dostane pentli, tak se posune na desítku, ALE může si (jakožto původně jedenáctý) jet na kterých chce pneu, tedy nových - nepoužitých v kvaldě.
Je to tak? Nebo se pletu?
Když je kdokoli jedenáctý a před ním někdo dostane pentli, tak se posune na desítku, ALE může si (jakožto původně jedenáctý) jet na kterých chce pneu, tedy nových - nepoužitých v kvaldě.
Je to tak? Nebo se pletu?
Fanda.LH
13:17 07.10.2017 95.82.135.XXX
To je pravda, ale jsou to takové řeči... Vzájemná kolize může dopadnout všelijak... Klidně se může stát, že SV se nic nestane, LH vypadne a do dalšího závodu dostane pentli... Zrovna tak to může být naopak... Ani jeden nemůže ustoupit, současně ani příliš riskovat... Vymalováno rozhodně není. Pokud SV dokáže náskok stlačit pod 25b do posledního závodu, tak bude oč bojovat... Vzpomeňme na ročníky 2007, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016... Skutečně není důvod skládat zbraně...
jon
12:02 07.10.2017 194.228.59.XXX
Lewis si to pohlídá. Dnes vše v pohodě kontroloval a na zítřek to vypadá, že i závodní tempo bude mít Mercedes dle svého standardu. Ferrari asi bude riskovat a Vettel pojede s agresivní mapou. Má motor k dobru a za dané situace už opravdu nemá moc co ztratit.
Mercedesu začal podle všeho fungovat nový aero balík a tím pádem to bude v USA a Mexiku asi stejná píseň. Navíc se do hry možná vloží i Valteri, který se očividně pozvednul a už jede zase svůj letošní standard.
Mercedesu začal podle všeho fungovat nový aero balík a tím pádem to bude v USA a Mexiku asi stejná píseň. Navíc se do hry možná vloží i Valteri, který se očividně pozvednul a už jede zase svůj letošní standard.
Easy
11:25 07.10.2017 82.144.151.XXX
Jsem zvědav na start - Sebastian ze sudé stopy, Ricci za zády... Když by šlo mezi Lewisem a Sebem do tuhého, tak Lewis by z případné kolize vyvázl z výhodou, že je stále s náskokem v čele a s počtem závodů do konce o jeden nižším, takže víc může ztratit Vettel. Nehledě na to, že si tím pádem nemůže dovolit být při vzájemném souboji o pozici tolik agresivní. Myslím, že je stejně vymalováno.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
Max VERSTAPPEN - Kvalifikace (9:00 - 10:00)
- Závod (5:00 - 6:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek