DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Monaku?

Jak si vedli týmoví kolegové ve vzájemném srovnání během závodního víkendu v Monaku? Podíváme se na jejich výkony v sobotní kvalifikaci i v nedělním závodě, v němž byly klasifikovány pouze tři čtvrtiny z celkového počtu 24 pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Monaku?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 02.06.2011 13:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Aclaim (Hlasovalo 8 lidí) 31.05.2011 17:41
Pane "redaktore", svoji objektivitu a… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 8 lidí) 01.06.2011 09:03
no, ak by si tu bol registrovaný, a nebol by si… »
» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 31.05.2011 21:36
Jen by mě zajímalo, jestli je f1news nestraný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000177

    uzivatel000177

    XXX
    Já smekám klobouk. Petře výborný článek ve kterém dle mého soudu adekvátně popisuješ názor žurnalisty s objektivně subjektivním pohledem a navíc si jej bezostyšně obhajuješ v diskuzi. Aspon někdo odhodil tu českou připosranost a napsal to tak, jak to vidí. Já jsem s tebou za jedno. Věřím že opozice jde za svým názorem proto, že má na tyto manévry jiný názor a ne proto, že prostě Hamiltona nemá ráda - s těma nemá cenu diskutovat.

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Ještě ten appendix [odkaz na stránku]

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    XXX
    Už jsem se na to upozorňoval i jinde, ale ještě jsem smysluplnou odpověď nedostal. Kde se v pravidlech píše o tom, že první má právo volby stopy????

    Naopak je v pravidlech zcela jasně a nezpochybnitelně uvedeno, že: ... nicméně, manévry, které by mohly bránit ostatním řidičům, jako je předčasné změny směru, více než jednu změnu směru, úmyslné vytěsnění automobilů dovnitř nebo vnější straně oblouku, nebo jakékoli jiné neobvyklé změny směru, je přísně zakázáno a bude potrestáno ....
    Je to Appendix L mezinárodního sportovního kodexu FIA, kapitola 4, odstavec 2b.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    Zahajuji příspěvkovou hladovku jako protest proti jednostrannému a neobjektivnímu přístupu redakce.
    Domnívám se, že z webu se stal fan club jednoho jezdce a takového spolku odmítám býti členem. Sbohem 02 02 02

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Děkuji za vaši reakci. Chápu Vás. Přeji pevné nervy s námi čtenáři. 03

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • VladaM

    XXX
    Tak asi můžeme ukončit diskuzi na téma Hamilton v Monacu.
    Nejsou na to jednotné názory, každý má svůj pohled na věc.
    Jedni říkají, že Hamilton byl příliš optimistický a trest si zasloužil.
    Jiní jsou přesvědčeni, že Ham perfektně závodil a předjížděl a trest je neoprávněný.
    Ale určitým měřítkem v posouzení situací vedoucích k potrestání Hama je výrok stewardů.
    To nejsou žádní amatéři. Myslím, že do pravidel a do posuzování těchto věcí vidí dost dobře.
    Také existuje nějaká omluva Hamiltona (snad na jeho Twitteru, nebo kde?).
    Cituji jiný web:
    "S odstupem času dospěl Lewis Hamilton k názoru, že se v Monaku nechoval korektně, proto veřejnosti prezentoval svoji omluvu.
    "Chci se omluvit za svůj výkon z posledního víkendu a také za své komentáře, které následovaly. Nechtěl jsem se nikoho dotknout," uvedl pilot McLarenu. "Také bych chtěl poděkovat všem za jejich pozitivní i naštvané vzkazy, respektuji všechny."
    ......
    "S největší úctou se omlouvám Massovi a Maldonadovi, jestli jsem se vás dotkl. Oba jste skvělí jezdci, kterých si velmi vážím," uvedl. Nakonec popřál vše nejlepší svým fanouškům."
    Tolik citace nějakého českého překladu.

    Mně tyto dvě skutečnosti, stewardi + tzv. Omluva, potvrzují tak na 95%, že tyto dvě předjetí od Hama byly přehnané.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      XXX
      OK, PR kecy, ktoré musel vypustiť. to beriem. Ale tresty boli neopodstatnené, minimálne z 50% !
      Podľa mňa však traťoví komisári v Monaku zlyhali na plnej čiare. Tresty udeľovali nie na základe pravidiel, ale asi na základe ich pocitov ... Nejdem to tu už viac rozoberať, už to tu bolo napísané mnoho ...

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Pane redaktore. Vaše články se mi téměř vždy líbí a vážím s Vaší práce na tomto serveru. Váš postoj (podle mého lehce neobjektivní) v článcích posuzující kolize LH mě sice lehce zklamal, nicméně respektuji Vaše právo napsat si článek podle svého. Koneckonců jste objektivnější než jistá naše televizní stanice. Jen bych s dovolením nesouhlasil s Vaším výrokem "a dalším výjimkám dále nesmyslně obhajujícím Hamiltonovu penalizaci". U článku o Massovi máte anketu, ve které z 541 hlasujících označilo za viníka nehody s Massou Lewise téměř 54%. To mi moc nepřijde, že jsem výjimka. Také v diskusi to při těch stovkách účastníků vychází téměř vyrovnaně. Cítím se tím označen za méně "chápavého" jen proto, že v tomto nesouhlasím s Vámi, ale s lidmi pracujících v F1 dlouho včetně bývalých pilotů. A tím myslím i desítky stejně posouzených podobných incidentů v minulosti.
    Jinak děkuji za Vaše články a vůbec za Vaši práci na tomto serveru.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      Díky za příspěvek, nemělo to vyznít tak, že jste méně chápavý - pokud se vás to dotklo, omlouvám se.

      Mám svůj názor na věc, který mi na základě pozorování dává smysl - opačný názor v tomto případě z mého pohledu smysl nemá (tak to bylo myšleno). Svými vyjádřeními v článcích vás občas zklamu, občas možná potěším. Nelze psát tak, aby se to líbílo všem, to už je holt úděl tohoto povolání (kritika v Čechách je veskrze pouze negativní a kdo publikuje, ví o diskusích své) - a buď si někdo penalizaci zasloužil nebo ne, zavděčit se všem nelze.

      V mém okolí jsou také lidé zasvěcení a většina z nich viděla incidenty podobně, od toho se odvíjí mé vnímání většiny či menšiny, nikoliv dle názorů ve fóru. Rád si ale přečtu údajné opačné názory lidí pracujícich v F1 včetně bývalých pilotů, na které se odkazujete.

      Tímto končím své příspěvky ve zdejší diskusi na adresu Hamilton x Massa (nemám na to moc času, ani za to nejsem placený), už se to začíná bez invence omílat dookola.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • VladaM

    XXX
    Poslední věta je citace Petra...

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    XXX
    Jen by mě zajímalo, jestli je f1news nestraný web a nebo je to dovoleno nadržovat jednotlivým jezdcům (týmům?) a tak trochu mystifikovat nezaujaté návštěvníky. Hamilton si vysloužil penalizace a jsou na to různé názory. F1news, jakožto web o formulích, by podle mě měl být nestraný. Dnes se to tedy vůbec nepovedlo.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      Snažíme se o to, nejen dnes se to podle názoru většiny u nás povedlo náramně. Naopak se na to tentokrát nedaří objektivně nazírat vám a dalším výjimkám dále nesmyslně obhajujícím Hamiltonovu penalizaci.

      Inu, na incident máme různé názory a bude nás víc. Během nich byl částí vozu Hamilton na úrovni jiného ještě před brzdnou zónou. Manévry jistě byly optimistické, jinak se v Monaku ale předjíždět nedá. Stačí, kdyby se vpředu jedoucí pilot podíval do zrcátka - že to jde, ukázal jak Hamilton, Schumacher a další, kteří byli předjeti bez kolize. Z mého pohledu se jednalo o závodní incident, za který bych Hamiltona netrestal, jak jsem psal výše. Určitě neměl od počátku nejlepší víkend, mohl si akorát odpustit blbý rasistický výrok na závěr. Hlavy vychladnou, piloti si snad dokážou potřást rukou, udělat za Monakem tečku a jít bez zášti dál, stejně tak fanoušci obou táborů.

      A teď k zajímavějším věcem: FIA restartem v závěru zřejmě porušila vlastní předpisy (zvýraznil jsem kritickou pasáž - článek 18.B): [odkaz na stránku]
      Plné znění pravidel [odkaz na stránku]

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Aclaim

        Aclaim

        XXX
        Pane redaktore, moc by mě zajímalo, kde jste přišel k té většíně - nějak tu s Vámi souhlasící většinu neregistruji. Naopak jste většinu zde přispívajících nazval vyjímkami neschopné objektivního nahlížení - opravdu nevím, z jaké pozice takto hodnotíte místní přispěvatele do diskuze. Jinak jste nepředložil jediný skutečný argument, proč by ta penalizace pro Hamiltona byla neoprávněná. Zatím jste nám jenom sdělil, že to tak prostě bylo, protože Vy to přeci dokážete vyhodnotit lépe než pánové komisaři, kterým asistují bývalí piloti F1.

        + 5 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          XXX
          Kdybych si měl myslet, že všichni lidé zastávají ten názor, jako pár jedinců v diskusi, dávno bych této práce nechal. 04
          Pokud je někde Hamilton, Alonso nebo Schumacher, je jasné, že se bude o čem bavit a názory budou různorodé, jako je tomu i v tomto případě.
          Neobjektivní příspěvky hodnotím ze své pozice - z pozice člověka, jenž má po několikerém shlédnutí opakovaných záběrů vlastní (subjektivní) názor, který mám právo publikovat. Pokud se vám nelíbí, můžete vyžít konkurenčního prostředí a číst si zprávy ze světa F1 jinde.

          Odkdy se trestají závodní incidenty? V rozhodování komisařů spatřuji zkrátka jistou nekonzistenci.
          Argumenty jsem uvedl zaposlední dva dny několikrát (a nejen já, padly i vedle v diskusi včetně videí - proto již pro mě nemá cenu se o tom dále bavit).

          A nikde jsem nenapsal, že něco vyhodnocuji lépe, než pánové komisaři - jen to, že s nimi nesouhlasím a také proč. Pokud už záměrně přehlížíte, co jsem napsal ve svých článcích, tak si alespoň nevymýšlejte věci, které jsem nikdy neřekl.

          + 6 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • VladaM

    XXX
    Shlédnul jsem videa znovu několikrát.
    Výsledek (subjektivní, jak jinak):
    1)Hned v prvním kole Šumák předjel Hama
    - zcela v pořádku, Šumák už začal předjíždět těsně po předchozí zatáčce, dobře rozmyslené předjetí, Hamilton se příliš nebránil, protože pochopil, že už nelze. Bez chyby od obou.
    2)Hamilton předjel Šumáka v zatáčce 1
    - zcela v pořádku, Šumák byl díky pneu horší na brzdách, Hamilton byl hodně, ale zdravě agresivní, ale vše bylo fér, vyzdvihl bych ale velmi vysoko reakce Šumáka, bránil dobře, ale stihl sledovat a dobře reagovat v minimálním čase a krátkým akceleračním smykem si pomohl v zatočení u svodidel. Bez chyby od obou.
    3) Hamilton útočí na Massu
    - příliš na poslední chvíli, příliš impulzivní a bezhlavé, věřím, že Ham toho útoku litoval, ještě než vůbec do Massy vrazil. To, že Massa jezdí celkově letos bídně, není omluvou pro Hama za zpackaný, uspěchaný manévr. Chyba Hama.
    4) Ham útočí na Maldonada
    - zdánlivě podobné jako útok na Šumáka. Ale útok byl z mnohem větší dálky, Maldo jel normální stopu, příp. mírně defenzívní, Ham tam přesto vletěl na pozdních brzdách a narazil.
    Chyba Hama.

    Celkově špatný víkend pro Hama, nezvládnutá kvalda je chybou týmu i Hama, v závodě příliš emocí z beznaděje.


    ... s klidným svědomím to můžu prohlásit (obzvlášť) po opětovném shlédnutí opakovaných záznamů. Doporučuji učinit totéž.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Pro redakci...

    Ten obrázek vývoje časů se mi nějak nezdá. Vettel měnil gumy 1x v průběhu závodu a 1x při červené vlajce, čili pitstop někde v cca 35. kole ve skutečnosti nebyl.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Moje chyba, už jsem si to přebral... On je to SC, že?

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama