DISKUZE K ČLÁNKU Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva
Honda je zatím sice nejslabší pohonnou jednotkou v poli, již brzy by ale měla dosáhnout dalších pokroků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001639
12:11 11.05.2016 89.111.77.XXXZajimave je, ze na HCCI uz Honda delala davno pred vstupem do F1. Nekde jsem cetl, ze Honda HCCI pouziva uz od lonska
[odkaz na stránku]
Snad neco od auto motor und sport a zde o tom take mluvi
***
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
Libor P.
22:27 12.05.2016 89.190.61.XXXChtelo by to nejak ujasnit: HCCI je pokud sem to spravne pochopil detonacni spalovani v urcitym rezimu u zazehoveho motoru, jde obtizne ridit a stejne ma motor svicky... Jet ignition je vstrikovani casti paliva do predkomurky a zbytek se vstrikuje do hlavniho prostoru...na vsech schematech je navic neprimy vstrikovac, coz predpokladam je u F1 zakazane? Takze by me zajimalo, jak je to u F1? Jsou tam 2 prime vstriky a jak se vejdou do hlavy valcu, nebo jak je to reseny?-
Petr
08:03 13.05.2016 109.81.245.XXXVím, že některé servery o HCCI psaly, podle mě to je ale blbost u benzínového motoru - ty svíčky jsou jiné a jsou tam rozdíly, které to neumožňují. Potvrdili mi to lidé z Mercedesu a pochybuji, že by to ostatní nějak dokázali rozchodit se samovolným vzněcováním.
Týmy se o něco podobného snaží jiným způsobem - např. TJI se zažehnutím směsi v předkomoře. To, co tě mate, je asi ten obrázek Mahle, který jsem zveřejňoval v dřívějším článku. Ten se týká ale silničních vozů, v F1 je to jinak.
Tam je povolena pouze jedna tryska, která je zapouzdřena do minikomory nad hlavní spalovací komorou - tryska a svíčka tedy nejsou vedle sebe. Tryska vstřikuje směs do hlavní spalovací komory a jen cca 3 % z toho se dostávají do minikomory pod tlakem otvorem v kroužku, který odděluje hlavní komoru od té minikomory. Svíčka zapálí směs v minikomoře a plamen vystřelí stejným otvorem (nyní opačným směrem) do hlavní komory. Jen dodávám, že tyto informace se i přes přístup k týmům velmi špatně získávají, protož tohle si pečlivě střeží. Snažím se jen vysvětlit, jak jsem z útržků pochopil, že by to mělo fungovat, nejsem konstruktér F1 motorů.
-
-
-