DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?
Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing přibližuje důvody pro zavedení systému pro snížení odporu DRS (z anglického drag reduction system) a to jak funguje. O kolik jsou s ním dosahovány rychlejší časy? Proč loni předjížděcích manévrů ubylo a na kterých okruzích by DRS zóny upravil?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds o DRS: Jak funguje, jak jej vnímají týmy a proč loni předjíždění ubylo?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
TarAg
01:27 03.02.2016 78.108.103.XXXDRS vs vyšší otáčky
Tuším, že v americe místo DRS umožní předjíždějícímu zvýšit otáčky. Přiznám se, že se mi to zamlouvá víc a přemýšlím, proč něco takového nezavedli v F1. Je to z ješitnosti, aby "nekopírovali" řešení odjinud, nebo má DRS nějaké výhody? Přijde, mi, že se stává, že předjíždějící občas stejně narazí na limit maximálních otáček, takže nižší odpor vzduchu mu nepomůže...-
Petr
07:52 03.02.2016 109.81.245.XXXU boostu výkonu by muselo docházet k obrovskému nárůstu, DRS je na zavedení velmi jednoduché, žádnou ješitnost v tom nevidím. Jeho výhoda je v tom, že umožňuje předjíždění. I když jsou oba na stejných otáčkách (předpokládejme při stejném zpřevodování a výkonu pohonné jednotky), tak aktivace DRS poskytne dostatečnou výhodu (+ 20 km/h). Ale za poslední dva roky na limit otáček (15 tis ot/min) nikdo nenarazil, turbomotory provozují kvůli palivovým omezením jinak.
-