DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?

Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing vysvětluje, co znamená pojem "parc Fermé, proč byl v F1 zaveden a jak komisaři FIA dohlížejí na dodržování pravidel, aby vozy nebyly mezi závodem a kvalifikací upravovány.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o parc fermé - Co se smí a co ne? Jak jsou týmy hlídány?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 20.05.2015 07:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001465 (Hlasovalo 15 lidí) 19.05.2015 11:38
Sabotaz Velmi zajimavy clanek, diky! Jen ta… »
» odin (Hlasovalo 10 lidí) 20.05.2015 07:58
Pánové, nedělejme si iluze. V podniku, kde jde… »
» hixaxon (Hlasovalo 9 lidí) 19.05.2015 18:38
Brundle kdysi v přenosu zmínil, že "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001465

    uzivatel001465

    160.217.137.XXX
    Sabotaz Velmi zajimavy clanek, diky!
    Jen ta sabotaz - to snad ne? To je stejnej hnuj jak umyslna nehoda Piqueta. Nevi o tom nekdo neco vic?

    + 15 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ...

      178.23.219.XXX
      Jediné co si pamatuji, bílý prášek u víčka nádrže Ferrari, ale to byl asi jejich vlastní pracovník...

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • hixaxon

      hixaxon

      89.177.88.XXX
      Brundle kdysi v přenosu zmínil, že "samozřejmě nikdy úmyslně nedávali do motoru v kvalifikaci více oleje aby vytvořili v kvalifikaci "olejovou mlhu" za jejich autem a stížili soupeřům zajetí dobrého času" 04

      Tvrdou sabotáž auta v boxech podle mě ani jedna strana nikdy nepřizná.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Pánové, nedělejme si iluze. V podniku, kde jde o obrovské peníze prakticky každému, se nepravosti dějí, řekl bych "běžně". 99% nepravostí, ale není nikdy objasněno, nebo vytaženo na světlo. Jednak k tomu jsou potřeba důkazy a druhak není čas pátrat "kdo,kdy,jak?" A tak většinou "sabotovaný" má jen podezření, že něco nebylo vpořádku. Tým se pokusí zjistit o co šlo, ale než příjdou na příčinu, už se chystají na další závod. V F1 se "sabotáže" nevyšetřují. Vždyť i aféra Nelsiňa vznikla pouze na základě jeho zhrzené ješitnosti z neprodloužení mu smlouvy. V té sezóně zrovna on havaroval v každém druhém závodě, tak že podezření z úmyslu bylo minimální. A kdyby to nepráskl, nikdo nic neví. Takových případů, kdy záleží na oznámení zúčastněných, je tam plno. Řekl bych ale, že většinou se jedná o "sabotáže" uvnitř týmů a "sabotáží" mezi týmy je mnohem méně.
      I Ecclestone přiznal, že když byl šéfem Brabhamu, úmyslně natankovali málo paliva jejich druhému pilotovi, aby nekonkuroval jedničce v cestě za titulem. Jména ale neprozradil - byl tu kdysi o tom článek.

      + 10 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to správne nariadenie,... ...hlavne z pohľadu konkurencie, že tam nemôže naklusať niekto, kto auto bude fotografovať a prinajhoršom aj poškodiť, čo sa predtým určite často stávalo. 02

    + 20 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu