DISKUZE K ČLÁNKU O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu

Jaké nesnáze musela překonávat Marussia při vývoji letošního vozu MR01? Čím vším během sezóny 2012 prošla a na co se z její strany můžeme těšit příští rok?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: O vývoji letošní Marussie MR01: Výkonnost CFD vozu zlepšená díly poprvé vyvinutými v tunelu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 12.12.2012 06:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 11.12.2012 21:37
Je to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně… »
» uzivatel001128 (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2012 19:13
palivo když je tu článej o technice... jak je to… »
» uzivatel001128 (Hlasovali 2 lidé) 12.12.2012 06:57
děkuji 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001128

    uzivatel001128

    89.203.165.XXX
    palivo když je tu článej o technice... jak je to vlastně s palivem? :) někde sem četl že se moc neliší od komerčně používaného :)
    každej tým má svoje nebo je jedno od FIA?

    předem díky za odpověď :) 04

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Je to tak, je velmi podobné(z 99 %) běžně používanému benzínu. Může obsahovat pouze směsi, které jsou dostupné v komerčním benzínu. Povoleny jsou přísně kontrolované oblasti pro využívání aditiv - jde ale jen o malé množství ne uhlovodíkových směsí. Všechny vzorky paliva musí předem schválit FIA, která během závodů náhodně odebírá vzorky a kontroluje ve své mobilní laboratoři (který monopost byl kontrolován, to je součástí oficiální technické zprávy po závodě).

      Více viz video, kde rozdíl mezi běžným a závodním palivem v F1 vysvětluje Fernando Alonso: [odkaz na stránku]

      Veškeré detaily (kolik je čeho v palivu povoleno) najdete v článku 19. sportovních pravidel FIA.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu