DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Technický ředitel týmu Lotus Renault GP James Allison se ohlíží za rok starými událostmi a vysvětluje, proč se tehdy u vozu R31 rozhodli pro radikální řešení výfuků, které ústily vpředu pod bočnicemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.12.2011 16:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Výfuky vyvedené vpředu generují přítlak více uprostřed vozu. Takže je snad konečně jasné, že při tomto řešení, proud výfukových plynů nejde difusorem. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu