DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Technický ředitel týmu Lotus Renault GP James Allison se ohlíží za rok starými událostmi a vysvětluje, proč se tehdy u vozu R31 rozhodli pro radikální řešení výfuků, které ústily vpředu pod bočnicemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.12.2011 16:02 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Takovýhle přístup dělá F1 ef jedničkou.Přijít s něčím novým i za cenu omylu. 01

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      jj, naprosto přesně trefený komentář. s nostalgií vzpomínám na šestikolku, wing car, "vysavač"..... ale lidská vynalézavost je tu stále, i když se jí předpisy snaží často úplně "zazdít" - F-kanál, vícenásobné difuzory......

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu