DISKUZE K ČLÁNKU Změny na Ferrari F10 v Kanadě

Dnes se podíváme na zoubek monopostu Ferrari F10 a na změny, které se na něm proběhly v Kanadě. Krom toho budeme hledat možné příčiny problému Scuderie - nízké maximální rychlosti na rovinkách. Přitom motor, který vůz pohání, nepatří rozhodně k nejslabším, vůz byl navíc vybaven F-kanálem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změny na Ferrari F10 v Kanadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 07.07.2010 15:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 06.07.2010 18:38
Taky bych řekl že s maximálkou to nesouvisí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Pája

XXX
Podle dnešního prohlášení Stefana Dominichalliho chystá Scuderia pro nadcházející závod v Silverstone úplně nové přední i zadní křídlo jakoby odpověd na Petrovu včerejší poznímku o možném nedostatečném vývoji křídel + další modifikace

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000286

uzivatel000286

XXX
Jo a další drobnost, nemyslím si že by hlavními rivaly byly dvojka redbulu nebo renault nebo williams. Řekl bych že tak trochu se změny na voze změnili na kritiku vozu

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000286

uzivatel000286

XXX
No a to že upravily přední křídlo jen 4x tak to spíš svědčí o tom že je dobré a nechtějí ho mněnit.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000286

uzivatel000286

XXX
Taky bych řekl že s maximálkou to nesouvisí někdo přeci jezdí s větším přítlakem a někdo s menším a hlavně přeci není problém kdyby chtělo ferrari mít vyšší rychlost nastavit jinak převodovku. Samozřejmně momentálně je ferrari na tom hůř než McLaren ale myslím si že né kvůli maximální rychlosti spíš bych to viděl na pneu, že je nedokáží udržet při provozní teplorě.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Pravda, nejde jen o maximální rychlost, leccos ale pak lze usoudit z časů na kolo i bez detailních znalostí ohledně nastavení přítlaku (křídel) jednotlivých týmů.

McLareny jsou z týmů používajících motor Mercedes nejlepší, Ferrari z týmů jezdících se stejným agregátem nejhorší. McLaren zajížděl v kvalifikaci o 0,3 sec lepší čas (Hamilton - Alonso).

Proto si myslím, že Ferrari má s aerodynamikou svého vozu problémy (jejichž možné příčiny popisujeme v článku). Scuderii navíc dle jejich slov okruh v Montrealu seděl, v pomalejších zatáčkách a jízdě přes obrubníky je také lepší než McLaren.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

XXX
Pak je, ale třeba se pozastavit nad maximálkou Mclaranů, nejde přeci jen kritizovat Ferrari, když Mclaren na tom nebyl o moc lépe a motor, šachtu apod. měl naprosto v pořádku... Nemyslím si, že by ta maximálka byla způsobena nějakým problémem... 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu