DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád
Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
18:54 13.08.2020 46.47.176.XXX
Chápu že všechno slyšet nemůžeš a ty nepříjemné záležitosti ani slyšet nechceš, ale nevěřím, že články o Ferrari nečteš.
https://f1news.autoroad.cz/novinky/98833-fia-nemela-o-tajne-dohode-s-ferrari-nic-rikat-mysli-si-ecclestone-red-bull-se-pravnich-kroku-nevzdava
https://f1news.autoroad.cz/novinky/98833-fia-nemela-o-tajne-dohode-s-ferrari-nic-rikat-mysli-si-ecclestone-red-bull-se-pravnich-kroku-nevzdava
jon
11:04 13.08.2020 90.176.154.XXX
Však tu rychlost nikdo nezpochybnil. Jen se v tom roce trochu trápili se spolehlivostí balíku. V roce 2011 už to vyřešili a v kombinaci s foukaným difuzorem to byl nedostižný balík. Sice tehdy měl Vettel pár zaváhání, ale proti sezóně 2010 to nestojí za řeč.
Nicméně máš pravdu v tom, že už v roce 2010 se začaly objevovat ty jeho pověstné blikance a už tehdy se netěšil nějaké extra oblibě. Za to si ale vždy mohl sám, to se na tým hodit nedá.
Nicméně máš pravdu v tom, že už v roce 2010 se začaly objevovat ty jeho pověstné blikance a už tehdy se netěšil nějaké extra oblibě. Za to si ale vždy mohl sám, to se na tým hodit nedá.
HellHogr
09:48 13.08.2020 86.49.253.XXX
No tak souhlasit nemusíš, ale nebylo to jen Turecko, Belgie, Maďarsko, Austrálie atd. Alonso a ostatní si tyhle bodové výpadky nemohli dovolit, navíc doporučuji přečíst knížku Webbera, který říká, že RB 2010 byl stejně dominantní jako 2011, jenže 2011 neztráceli body jako 2010
Situs
08:54 13.08.2020 88.102.38.XXX
Kdyby jsi dal každému jezdci vybrat jaké auto F1 chce mít v roce 2010 myslím že by se neváhalo. RedBull. Tehdy k tomu byl blízko i Webber, v tom to měl Vettel oproti jiným dominantním rokům RedBullu těžší, byť že byl miláčkem Helmuta a Hornera už tehdy asi nejde pochybovat.
jumpman
08:31 13.08.2020 178.255.168.XXX
neslyšel jsem, že by týmy hrozily žalobou a ano, tahle akce ze strany FIA byla dost podivná, ale opakuji, pokud jejich motor vyhověl všem předepsaným kontrolám, tak byl legální a toho si byla velice dobře vědoma i FIA. Rozdíl mezi nimi a např. red bullem byl v tom, že ferrari s FIA spolupracovalo a přiznalo co dělali, ovšem bez jejich spolupráce nebyla FIA schopná zjistit co přesně dělají. Mnohem čistčí řešení by bylo, kdyby FIA prohlásila že z hlediska pravidel byl ten motor OK a provedla pouze tu úpravu pravidel, ta dohoda byla hodně nešťastná a pokud FIA chtěla trestat zpětně svoji vlastní neschopnost zajistit a zjistit dodržení pravidel, to by měla toho másla na hlavě mnohem víc. A jak jsem psal již dřív, je velkou otázkou v čem podvádí mercedes, protože za současných pravidel je evidentně velice těžké získat až tak velký náskok legální cestou, ale tam FIA evidentně nemá snahu cokoliv zjišťovat
jon
08:15 13.08.2020 90.176.154.XXX
Chtěl jsem přesně toto dodat. Tu sezónu navíc do posledního závodu šel z nejlepší pozice pro zisk titulu Alonso po odpadnutí obou RB v GP Koreje (Mark kolidoval s Nicem Rosbergem a Vettel odstoupil se závadou motoru). Vettel ale tehdy potvrdil špičkovou formu a díky dvěma vítězstvím v posledních dvou závodech přeskočil celé trio Lewis, Webber a Alonso.
Jinak co se týká formy ostatních stájí, tak ke konci sezóny nebylo Ferrari výrazně pomalejší než RB. Tedy v rukou Alonsa, ale vzhledem k tomu, jakou oblož dostával Massa od Bottase a ten si vede vedle Lewise, jak si vede, tak bych druhé Ferrari po Maďarsku 2009 nebral jako benchmark.
Jinak co se týká formy ostatních stájí, tak ke konci sezóny nebylo Ferrari výrazně pomalejší než RB. Tedy v rukou Alonsa, ale vzhledem k tomu, jakou oblož dostával Massa od Bottase a ten si vede vedle Lewise, jak si vede, tak bych druhé Ferrari po Maďarsku 2009 nebral jako benchmark.
Fanda.LH
04:30 13.08.2020 46.39.172.XXX
Tak sezóny máš různé... Máš sezóny, kdy někdo dominuje a tedy někdo má dominantní auto... A máš sezóny, kdy je to vyrovnanější a tedy nikdo nemá dominantní auto... V sezónách 07, 08 to bylo o Ferrari vs Mclaren, klidně bych si troufl tvrdit, že Ferrari bylo na tom lépe a Mclaren na tom byl lépe jezdecky... Nicméně tyhle 2 stáje byly na špici a proto někdo s nedominantním autem prostě vyhrát musel...
U Vettela by se dal vyzdvihnout takhle rok 2010, kdy RB možná měl ty kvality, ale rozhodně je nebyl schopen závod co závod obhajovat... Titul mohli mít klidně 4 jezdci... Což je opravdu vzácné...
U Vettela by se dal vyzdvihnout takhle rok 2010, kdy RB možná měl ty kvality, ale rozhodně je nebyl schopen závod co závod obhajovat... Titul mohli mít klidně 4 jezdci... Což je opravdu vzácné...
HellHogr
23:32 12.08.2020 86.49.253.XXX
Řekl bych, že letošní Ferrari je furt lepší než to co bylo 2014 a vem si jak Alonso dokázal bodovat co to šlo plus dvě pódia, vlastně i 2011 to bylo podobné, ale 2014 už věděl, že končí, nemluvě o tom, jak se Alonso loučil s týmem, který mu udělal special trika pro všechny, společné focení, večeře atd. Tady je to úplně jiný a je to kvůli Vettelovi
jon
22:13 12.08.2020 90.176.154.XXX
A v čem to je tolik proti DNA F1? To bych se musel zvednout už v době, kdy si týmy mohly začít kupovat převodovky, začaly kopírovat dvojité nebo foukané difuzory, ... V čem je to tak jiné? Mluví se o snižování nákladů, tak nechám všechny vyvíjet? Proč si tedy každá stáj nevyvíjí vlastní ERS, jak to kdysi zkoušel Williams? Není to také za hranou si to nechat servírovat od automobilek?
Situs
21:13 12.08.2020 88.102.38.XXX
Letos má od jeho titulů asi nejhorší auto a opravdu těžko skryje jak jeho chybovost tak i velmi nepřesvědčivé výkony. Je pravda že u týmu končí a vztahy jsou všelijaké, ale musím říci že mi silně připomněl v čem že to Alonso závodil a jak to byla v jeho podání jiná písnička.
Jindrich K.
20:45 12.08.2020 89.103.12.XXX
To bych se klidně hádal Kimi v roce 2007 získal sice titul díky hašteření kohoutů v McLarenu, ale to auto rozhodně nebylo špatný. Ani Massa v něm špatně nejezdil. Možná McLaren měl malinko navíc, ale spíš to bylo fifty fifty. Renault 2006 možná dominantní nebyl v ale v kontextu vývoje byl asi lepší než Renault 2005 . Netvrdím kolego, že je nutné mít dominantní auto, nutné je mít 100% rychlé auto a spolehlivé auto a pak může být titul a to měl Vettel ve svých vítězných sezonách. Využil plně potenciálu a získal "v klidu" tituly. Mimo své mistrovské sezony asi auto s potenciálem na titul neměl. A třeba právě na Vettelovi je to krásně vidět, když má top auto, je motivovaný a dobrý. Když nemá správnou motivaci je k ničemu. To je vidět třeba u Raikkonena nebo třeba takový byl J. Villeneuve. Jestli má letošní Ferrari na titul ? Ne. Odchází od týmu ? Ano. Motivace ? Žádná. To je ten největší rozdíl u Leclerca. On je mladý, motivovaný a snaží se vytěžit maximum, aby byl v další sezoně ta jednička. Mačká z toho co se dá, kdežto Vettel diskutuje, je naštvaný a nemotivovaný.
HellHogr
20:30 12.08.2020 86.49.253.XXX
Nemáš pravdu kolego, kolikrát pilot urval titul s autem, které nebylo dominantní viz například Kimi 07, řekl bych, že i druhý titul Hakkinena nebyl o dominantním autě, Renault 06 nebyl celkově rychlejší než tehdá Ferrari například, takže tak. Navíc ano Verstappen získává pódia a výhry, co získal loni Vettel oproti tomu jakou měl techniku a nemluvě letos, to auto má očividně na víc, 2014 to stejné atd.