DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Red Bullu se nelíbí, že Mercedes poskytl svá data Racing Pointu, který okopíroval jejich loňský vůz W10. Žádá proto Mezinárodní automobilovou federaci (FIA), aby v této kauze prověřila také roli mistrovské stáje. Její šéf Toto Wolff nicméně uvedl, že k soudu půjde rád - podle něj se oni ani jejich zákazník proti pravidlům nikterak neprovinili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull chce, aby FIA prověřila roli Mercedesu v případu kopírování Racing Pointu, Wolff půjde k soudu rád

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 17.08.2020 08:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 12.08.2020 19:09
A musím říct, mimo téma, že u Vettela se… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 08:58
ale o tom pravidle nebylo rozhodnuto 1. ledna a… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 12.08.2020 12:55
Tak když se oni pohybovali v šedé zóně, byla… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
Drží si motorový náskok a mají nejlepší šasí?
Bude to asi podobný podvod, jako u Ferrari v letech 2002 a 2004. Ale podle všeho je to asi v rámci pravidel, když zatím nepodepisují tajné dohodičky s FIA. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Tak o tom žádná. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Chápu že všechno slyšet nemůžeš a ty nepříjemné záležitosti ani slyšet nechceš, ale nevěřím, že články o Ferrari nečteš.
https://f1news.autoroad.cz/novinky/98833-fia-nemela-o-tajne-dohode-s-ferrari-nic-rikat-mysli-si-ecclestone-red-bull-se-pravnich-kroku-nevzdava

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Však ano, proto jsem tobě i Mikovi psal, že nějaké statistiky neukazují vše

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Však tu rychlost nikdo nezpochybnil. Jen se v tom roce trochu trápili se spolehlivostí balíku. V roce 2011 už to vyřešili a v kombinaci s foukaným difuzorem to byl nedostižný balík. Sice tehdy měl Vettel pár zaváhání, ale proti sezóně 2010 to nestojí za řeč.
Nicméně máš pravdu v tom, že už v roce 2010 se začaly objevovat ty jeho pověstné blikance a už tehdy se netěšil nějaké extra oblibě. Za to si ale vždy mohl sám, to se na tým hodit nedá. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
No tak souhlasit nemusíš, ale nebylo to jen Turecko, Belgie, Maďarsko, Austrálie atd. Alonso a ostatní si tyhle bodové výpadky nemohli dovolit, navíc doporučuji přečíst knížku Webbera, který říká, že RB 2010 byl stejně dominantní jako 2011, jenže 2011 neztráceli body jako 2010 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Kdyby jsi dal každému jezdci vybrat jaké auto F1 chce mít v roce 2010 myslím že by se neváhalo. RedBull. Tehdy k tomu byl blízko i Webber, v tom to měl Vettel oproti jiným dominantním rokům RedBullu těžší, byť že byl miláčkem Helmuta a Hornera už tehdy asi nejde pochybovat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
neslyšel jsem, že by týmy hrozily žalobou a ano, tahle akce ze strany FIA byla dost podivná, ale opakuji, pokud jejich motor vyhověl všem předepsaným kontrolám, tak byl legální a toho si byla velice dobře vědoma i FIA. Rozdíl mezi nimi a např. red bullem byl v tom, že ferrari s FIA spolupracovalo a přiznalo co dělali, ovšem bez jejich spolupráce nebyla FIA schopná zjistit co přesně dělají. Mnohem čistčí řešení by bylo, kdyby FIA prohlásila že z hlediska pravidel byl ten motor OK a provedla pouze tu úpravu pravidel, ta dohoda byla hodně nešťastná a pokud FIA chtěla trestat zpětně svoji vlastní neschopnost zajistit a zjistit dodržení pravidel, to by měla toho másla na hlavě mnohem víc. A jak jsem psal již dřív, je velkou otázkou v čem podvádí mercedes, protože za současných pravidel je evidentně velice těžké získat až tak velký náskok legální cestou, ale tam FIA evidentně nemá snahu cokoliv zjišťovat

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
To záleží, jaké infekční nemoci zrovna budou a čím se při svých výletech do Mexika nakazí. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Chtěl jsem přesně toto dodat. Tu sezónu navíc do posledního závodu šel z nejlepší pozice pro zisk titulu Alonso po odpadnutí obou RB v GP Koreje (Mark kolidoval s Nicem Rosbergem a Vettel odstoupil se závadou motoru). Vettel ale tehdy potvrdil špičkovou formu a díky dvěma vítězstvím v posledních dvou závodech přeskočil celé trio Lewis, Webber a Alonso.
Jinak co se týká formy ostatních stájí, tak ke konci sezóny nebylo Ferrari výrazně pomalejší než RB. Tedy v rukou Alonsa, ale vzhledem k tomu, jakou oblož dostával Massa od Bottase a ten si vede vedle Lewise, jak si vede, tak bych druhé Ferrari po Maďarsku 2009 nebral jako benchmark.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

46.39.172.XXX
V tom tedy nesouhlasím. Vettel jistě nějaké chyby udělal např. v Turecku to bylo na pováženou... Spíše ale doplácel na spolehlivost, což je taky podstatný faktor... Rovněž byly závody, kdy to svědčilo Mclarenu, kdy Ferrari a kdy RB...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Naopak 2010 byl RB dominantní taky, ale Vettel dělal až moc chyb co jeho i tým stalo spoustu bodů 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

46.39.172.XXX
Tak sezóny máš různé... Máš sezóny, kdy někdo dominuje a tedy někdo má dominantní auto... A máš sezóny, kdy je to vyrovnanější a tedy nikdo nemá dominantní auto... V sezónách 07, 08 to bylo o Ferrari vs Mclaren, klidně bych si troufl tvrdit, že Ferrari bylo na tom lépe a Mclaren na tom byl lépe jezdecky... Nicméně tyhle 2 stáje byly na špici a proto někdo s nedominantním autem prostě vyhrát musel... 18 18

U Vettela by se dal vyzdvihnout takhle rok 2010, kdy RB možná měl ty kvality, ale rozhodně je nebyl schopen závod co závod obhajovat... Titul mohli mít klidně 4 jezdci... Což je opravdu vzácné...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Řekl bych, že letošní Ferrari je furt lepší než to co bylo 2014 a vem si jak Alonso dokázal bodovat co to šlo plus dvě pódia, vlastně i 2011 to bylo podobné, ale 2014 už věděl, že končí, nemluvě o tom, jak se Alonso loučil s týmem, který mu udělal special trika pro všechny, společné focení, večeře atd. Tady je to úplně jiný a je to kvůli Vettelovi

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
A v čem to je tolik proti DNA F1? To bych se musel zvednout už v době, kdy si týmy mohly začít kupovat převodovky, začaly kopírovat dvojité nebo foukané difuzory, ... V čem je to tak jiné? Mluví se o snižování nákladů, tak nechám všechny vyvíjet? Proč si tedy každá stáj nevyvíjí vlastní ERS, jak to kdysi zkoušel Williams? Není to také za hranou si to nechat servírovat od automobilek?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Letos má od jeho titulů asi nejhorší auto a opravdu těžko skryje jak jeho chybovost tak i velmi nepřesvědčivé výkony. Je pravda že u týmu končí a vztahy jsou všelijaké, ale musím říci že mi silně připomněl v čem že to Alonso závodil a jak to byla v jeho podání jiná písnička.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.12.XXX
To bych se klidně hádal 04 Kimi v roce 2007 získal sice titul díky hašteření kohoutů v McLarenu, ale to auto rozhodně nebylo špatný. Ani Massa v něm špatně nejezdil. Možná McLaren měl malinko navíc, ale spíš to bylo fifty fifty. Renault 2006 možná dominantní nebyl v ale v kontextu vývoje byl asi lepší než Renault 2005 01 . Netvrdím kolego, že je nutné mít dominantní auto, nutné je mít 100% rychlé auto a spolehlivé auto a pak může být titul a to měl Vettel ve svých vítězných sezonách. Využil plně potenciálu a získal "v klidu" tituly. Mimo své mistrovské sezony asi auto s potenciálem na titul neměl. A třeba právě na Vettelovi je to krásně vidět, když má top auto, je motivovaný a dobrý. Když nemá správnou motivaci je k ničemu. To je vidět třeba u Raikkonena nebo třeba takový byl J. Villeneuve. Jestli má letošní Ferrari na titul ? Ne. Odchází od týmu ? Ano. Motivace ? Žádná. To je ten největší rozdíl u Leclerca. On je mladý, motivovaný a snaží se vytěžit maximum, aby byl v další sezoně ta jednička. Mačká z toho co se dá, kdežto Vettel diskutuje, je naštvaný a nemotivovaný.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

37.48.24.XXX
Pak koukej na jine serie a ne na F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Nemáš pravdu kolego, kolikrát pilot urval titul s autem, které nebylo dominantní viz například Kimi 07, řekl bych, že i druhý titul Hakkinena nebyl o dominantním autě, Renault 06 nebyl celkově rychlejší než tehdá Ferrari například, takže tak. Navíc ano Verstappen získává pódia a výhry, co získal loni Vettel oproti tomu jakou měl techniku a nemluvě letos, to auto má očividně na víc, 2014 to stejné atd.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu