DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton v Monze mohl Ferrari překvapit, rychlosti těsně pod 350 km/h. Nejvýhodnější strategie?
MONZA - NEJLEPŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jakých časů dosahovali piloti v kvalifikaci na Velkou cenu Itálie 2019 v jednotlivých částech okruhu a kdo byl na rovinkách nejrychlejší?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Hamilton v Monze mohl Ferrari překvapit, rychlosti těsně pod 350 km/h. Nejvýhodnější strategie?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
Adi
08:30 08.09.2019 95.82.135.XXXDle některých záběrů kamer Vettel trať neopustil, takže mu nešlo prokázat opustění tratě. Ale 10. Měl určitě startovat Bottas, který prokazatelně dokončil kolo pod červenými vlajkami. Komisaři však mohli trestat i Hulka, Sainze a Strolla, ale jen je napomenuli, takže se na všechny případy v Q3 dle me podívali citlivě a netrestali nic, což je dle mě správně.-
-
Situs
09:15 08.09.2019 85.70.164.XXXNo trochu šalamounsky (nebo správně) rozhodli ve prospěch Vettela protože z daných záběrů je to sice pravděpodobné ale ne jednoznačně prokazující. Existuje šance že kdyby měli kameru v jiném úhlu, nejlépe přímo nad autem, tak by se mohlo prokázat že tam kousíček auta na bílé čáře měl. Za mě je to trochu nešťastně vysvětlené, měli prostě napsat že z daných záběrů co mají k dispozici to není jednoznačně prokazatelné.
-
-
-
-Tony-
09:57 08.09.2019 193.165.97.XXXVettel bez jakýchkoliv diskuzí a pochybností trat´ opustil a proto neměl mít žáden čas! Je ale jasné, že něco takového je na domácí GP pro Ferrari a Italy nepřípustné, takže šaškárna pokračuje ...
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/69647343_3035265229833743_6247322002693029888_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_oc=AQl_8MzsvhOqKkeIsRkaAyLH5NJla0wgrMPLI5dfrmfe2WtduiLjncUN-GD47zRw5vo&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=0077c90e5d634f51059ac2e415acd2ff&oe=5E0AB71C
Edit : Petr mě předběhl s odkazem ...-
jumpman
10:04 08.09.2019 178.255.168.XXXpokud se na to podíváš, tak je zřejmé, že je styčnou plochou pneumatiky za bílou čárou, ovšem ta styčná plocha je v první třetině pneumatiky blíže autu a zbytek pneumatiky je deformován odstředivou silou a i z tebou uvedeného záběru je dost diskutabilní, zda bočnice pneumatiky není na bílé čáře, či spíše na trati.
Další věcí je, proč takovouhle věc řeší po kvalifikaci, když z 90% jsou schopni rozhodnout během pár minut a čas smazat v podstatě okamžitě.
Od redaktora bych očekával korektnější přístup... -
-
-
-