Red Bull vstoupil do F1 velmi ambiciózně a jeho výkony jsou příjemným překvapením letošní sezony. Doba školních let je ale krátká a bez výsledků to jde v F1 převelice těžko.
„Zaměstnali jsme Marka Smitha, který vede vývoj RB2. Dalším velkým krokem bude aerodynamický tunel, který bude pracovat už od září,“ prozradil technický ředitel Günther Steiner.
Tým tak bude mít k dispozici dva aerodynamické tunely a Steiner si slibuje od většího počtu lidí v oblasti aerodynamiky výraznou pomoc.
Stáj Dietricha Mateschitze bude startovat od příštího roku se zákaznickými motory Ferrari a nový vůz musí být konstruován na míru novým hnacím agregátům.
„Hlavní testy motoru budou na Ferrari a já předpokládám, že s ním vyjedou ve voze už brzy, čímž budeme mít k dispozici konkrétnější informace. Vlastní motor obdržíme v říjnu - listopadu, ale náš vůz tak brzy hotový nebude. První testy s ním uděláme na konci roku nebo začátku roku nového, tam směřujeme veškeré naše úsilí.“
Foto: Sutton Motorsport Images
Red Bull zmrazil vývoj letošního vozu
Coulthard, David | foto: Sutton Images
S ukončením GP Maďarska směřuje vše k sezoně 2006.
Další zprávy
-
Vykopávky mimozemšťanů v Peru: Odborník na UFO slibuje, že záhadu vyřeší!
-
Miley Cyrus se v pořadu Davida Lettermana rozpovídala o svých divokých letech
-
Svůdná hokejová hvězda Mikayla Demaiterová: Během po pláži připomněla Pamelu Anderson
-
Shopaholic Nicol o náročném porodu: Stále ho psychicky zpracovává
-
Ewa Farna vydala nový videoklip: Spolupracovala s oblíbeným režisérem
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček