DISKUZE K ČLÁNKU Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K
Ferrari do Číny po selhání motoru v předchozím závodu přivezlo novou řídicí elektroniku (CE), Renault po sérii potíží, kdy v Bahrajnu nedojel do cíle s žádným ze svých vozů, nasazuje novou specifikaci motorgenerátoru pro rekuperaci kinetické energie (MGU-K) a věří, že tím jeho spolehlivost vyřešil.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Motorové penalizace na spadnutí: Ferrari nasazuje novou řídicí elektroniku, Renault MGU-K
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
-
Adi
09:19 12.04.2019 185.10.235.XXXPockejme po konci sezóny Miku. Ja jednu stranu me štve, ze jsme v Bahrajnu přišli o hodně bodu, ale jestli našli problem a nasadili upravenou jednotku MGU-K a slibuji, ze je problem “solved”, tak snad konečně začnou poradně bodovat, pze zatím to vypadá, ze jsme v Číně špička středu pole ne daleko za Maxem.-
Mike17
09:33 12.04.2019 185.149.130.XXXNeboj. Já nejsem ten, kdo počítá spolehlivost podle počtu vyměněných součástek. Nějak věřím, že je týmy mění i kvůli vylepšením a ze strategických důvodů.
Už sis všiml, že neměli jen jednu poruchu motoru, ale 3?
No, já tam vidím ztrátu 0,9s. Je trochu zvláštní tomu říkat "ne daleko". Ale já nedělám závěry z volných tréninků, v kvaldě to může být jinak a v závodě zase jinak. Renaultu tu špici středu přeji. Ale být tebou, byl bych opatrný na spojení "špička středu pole" a " nedaleko za Maxem". Podle některých ty 2 věci nejdou dohromady, protože Max je střed pole. -
-
Situs
10:00 12.04.2019 85.70.164.XXXUvidíme, nějaká změna s cílem dostat spolehlivost pod kontrolu tam asi proběhla tak snad to bude to pravé. Jinak samo tohle se počítá, nechápu narážky na to proč by se tyto nové kusy neměly počítat, selhání tam je. Ten Miku už jen rýpe za každou cenu a čeká kdo se chytne. -
-
-
-
-
-
Situs
11:24 12.04.2019 85.70.164.XXXProto nemáme brát v potaz teď ty kusy u Renaultu? To je mimo a hloupé. Ta tabulka je pořád to nejlepší co máme a koresponduje. Nikdo určitě nechce měnit komponenty jen tak. Ani u Renaultu, ani u McLarenu, a ani Kvjat to nemění jen tak, mají problém. Nebrat to v potaz jen proto že se to nehodí nebo jak?
-
-
-
-
-
-
Mike17
14:17 12.04.2019 185.149.130.XXXTak to si pamatuješ hodně blbě. Vždycky jsem trdil, že počet součástek nemá smysl brát. Protože se vyměňují zcela evidentně i součástky, které jsou v pořádku.
Proti Renaultu jsem používal výhradně počet kouřících motorů. Zejména v roce 2017, ale i loni. S tímto jsem si pohodlně vystačil.-
Mike17
14:21 12.04.2019 185.149.130.XXXAno, dneska. Jen nevíme, jak velký ten problém je a jestli ten motor třeba ještě nepoužijí. Inu to je tak, když máš volnost a dopředu víš, že máš povolení měnit co chceš.
Celý loňský rok měnili součástky z taktických důvodů (nejen) a letos to říkají dopředu, že to budou dělat.
-
-
-
-