DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 16.12.2018 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 15:41
No loni tu převažoval argument, že Mclaren má… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:21
Jak nemusím Dr. Marka a Verstapena, tak bych si… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:38
Přesně tak, všichni Hondě a RB fandíme 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já to nevidím tak černě a to hned z několika důvodů.

Honda sice použila cca. 8 PU na sezonu, ale minimálně třikrát nasadila vylepšení, takže větší spotřeba PU je i důsledkem strategie pokročit ve vývoji co nejagresivněji, jak to půjde.

Umístění TR v šampionátu nepřikládám žádný význam. TR a Honda, předem avizovali, že to bude sezona testovací, TR mělo také v kokpitu jen jednoho dobrého jezdce, neinvestovalo výrazně do vývoje vozu, a jeho propad je zapříčiněn i tím, že se zlepšila konkurence, která byla loni za ním.

TR loni porazilo jen týmy Haas, Sauber a McLaren. Haas a Sauber se jednoznačně zlepšili v oblasti šasi a disponovali lepším motorem, takže mě nenapadá důvod, proč by neměli letos TR porazit. A McLaren měl loni lepší šasi než TR, takže v situaci kdy letos měli +- stejně výkonné motory, šel McLaren logicky před TR.

Tudíž TR bylo letos výkonnostně tam kde mělo být, mělo spolu s týmy používající motory Renaultu podobně výkonný motor, ale slabší šasi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
TR bylo předposlední jen díky tragickymu Williamsu. Ja nikdy netvrdil, ze McLaren pojede na úrovni RB. Tipoval sem ho 5. V PK. Každopádně přechod. A Hondu TR uškodilo a přechod na Renault McLarenu pomohlo. V r. 2019 bude TR opět bojovat o poslední místo v poli (i díky jezdcům, které má). McLaren by mohl byt v PK 5., výš ho nevidím. Spotřeba dílu u TR byla dvakrát větší než u Renaultu. Spolehlivost v závodech překvapila. Byla vyšší než u Renaultu a Ferrari, ale museli točit o dost více dílu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak jsi se tu vycukal a nic víc 11 Dostal jsi tu srovnání obou zelenáčů kde dostali od původních jezdců sekundu, to se okecat nedá co? 03 A dovršil jsi to tím že se bráníš Vandoornem který se dle tebe se od prvních závodů nikam neposunul protože jeho druhý závod měl ztrátu stejnou jak poslední 18 To je přesně standardní ubohá statistika Mika. V prvních 5 závodech ztrácel Vandoorne v průměru procento na Alonsa, to pak snížil na půl procenta a od poloviny sezony se až do dnes drží na průměru 0,3%. Opět doloženo jak to maj zelenáči v prvních závodech složité, a to Hartley a Gasly nastoupili bez přípravy do rozjeté sezony. Sorry že jsem ti nabořil tvou tendenční statistiku, ale přece si tu nechtěl věšet lidem bulíky na nos 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.78.XXX
Tvrdil jsi doslova, že TR bude jezdit poslední daleko za ostatními. No já za nimi většinou viděl oranžová a bílá auta. 12
Tvrdil jsi, že budou mít problém dojet závod pro poruchy motoru. Měli za všechny závody 2!!!! 12
Tvrdil jsi, jak Mclaren dotáhne RB, Leda tím, že na ně kolo čekali. 12
Smál jsi se tomu, že RB přejde k Hondě. 12
Co to vyšlo? Nic. Nebýt toho, že v prvních 5 závodech vypadla vždy " půlka" pole a Alonso v nich posbiral 2/3 bodů, zatímco vyježdéní supermani z TR se místo toho vzájemné bourali, neměli byste vůbec nic. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.78.XXX
To jo. Mclaren o 1s zrychlil a TR jezdilo suverénně poslední, jak jsi tvrdil co? Jen je mi záhadou, proč se dívali v druhé půlce sezóny jezdci Mclarenu jezdcům TR na výfuk. Asi tím, jak se TR zhoršilo. 11 11 11 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

46.135.78.XXX
Pořád ses nedostal ani k půl sekundě, ty sekundo. 12
S tebou je to dnes sranda. Nejdřív mi sám ukážeš, jak dostali nováčci na zadek od mazáků, takový vyprask jaký Vandoorn nedostal ani od Nejlepšího. O tolik byli a jsou lepší. Pak mi tu operuješ Vandoornem, jako příkladem zlepšení o 1s, které se nějak záhadně neprojevilo. Pak tu vytáhneš srovnání jeho prvního závodu proti druhému který má reprezentovat to zlepšení, aniž by ti došlo, že statistiky začínají tím druhým. Pak to teda změníš na druhý, že takový rozdíl dnes mít nemůže, aniž by ses podíval na poslední závod, kde dostal nářez ještě větší. A najednou to neplatí a začneš dělat průměr a srovnávat s jedním závodem loni, aniž bys tam průměr udělal. Protože zrovna tento závod přesně odpovídá situaci. Poslední ne 12 Popáté řekneš, že loni to byli nezkušení jezdci, proti letošním velezkušeným. Ani té nenapadne si spočítat, že ti pro tebe nezkušení měli odjeto 141GP a ti už o mnoho zkušenější jen 120. 12
5x zásah do vlastní sítě, to se mi to pak hraje moc pěkné. Nechceš se občas podívat na čísla, než nečím začneš operovat? Předešel bys pocitu, že si něco děláš do vlastního hnízda. 12
To mám ještě penaltu ve formě vyhození toho super vyježděného Hartleyho a trapným nahrazením tím slabým propušténým Kvjatem a úplným nováčkem, co zase pojede o 1s horší první závod. To musel Hartley předvádět fantastické výkony. 11
Sorry, děláš mi to moc jednoduchý. To se to hraje samo. To už je trochu nuda. 13
Mimochodem krásná práce se statistikami. Vzít prvních a posledních 5 je účelové zkreslení. Zato neustálé změny závodů, které se mají posuzovat je jasná objektivita. Ještě mi chybí: "je to kampáň." 12
Sorry další komenty ani nečtu, mizím na hory,
a za týden se k tomu vracet nebudu. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Oni dělají obrovské závěry z jednoho absolutně nahodilého úspěchu, kdy Gasly dojel na 4. místě. Že se tomuto umístění v žádném jiném závodě ani zdaleka nepřiblížili, že ve vtšině závodů nedokázali ani jedním autem bojovat, a že celkově skončili hůře, než loni, to ignorují.
Velkou část sezon odjezdili s 1 motorem na jeden závodní víkend - a ten často ani nedokázali dokončit. Celkově to vypadá, že Honda je úplně stejný průšvih, jako v předchozích letech. A nějaké sny o tom, že to Honda přes zimu vyřeší? No to s McLarenem zaznívalo taky každý rok.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
No já si pamatuji, že sem TR letos před sezónou tipoval na propad a ten se stal a né malý. Dále jsem tipoval, že RB bude mít nejlepší možnost na boj o titul a to se taktéž vyplnilo, protože takto konkurenceschopní ještě v hybrid éře nebyli a nebýt tragických výkonu Maxe v 1/3 šampionátu a tragické spolehlivosti Ricciho (9x DNF, avšak jen 2x díky komponentu PJ Renault) a nebýt rozchodu s Renaultem a odcgodu Ricciho právě k Renaultu, mohli jet regulerně o titul v PK (jezde by asi stejně vyhrál Ham). Takže nevím, jak tvé predicke, ale ty mé se vyplnili. Jediný, kde jsem se felil, bylo konečné pořadí Mclarenu (tipoval jsem ho 5., byl 6.). Renault za 3 sezóny přespurtoval konec a střed pole a v race módu nakládal FI, Haasu a Sauberu přes 1s na kolo, není důvod si myslet, že stáhnout RB je nereálné. Navíc najímají nejvíce lidí a i špičky typu Budkowski apod., takže na autě pro 2019 očekávám velké pokroky, protože by se měly konečně začít projevovat investice za poslední 3 roky.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jo, ono co má vyzdvihovat, spotřebované komponenty ne, body ne, předposlední místo taky ne, poslední 2 závody kde měli ukázat jak se boduje taky ne, bída no. Hlavně v tom závodě nic moc no. Tovární Renault se podle mě RedBullu v závodě dost přiblíží, uvidíme.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak vidíš 11 Jestli to dle tebe není zkreslené těma zelenáčema tak podle mě je, a proto jsem to tu napsal. Každý ať si udělá obrázek sám 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vandoorne má již letošní průměr 3 desetiny ztráty, kolik měl v prvních 5 závodech? A to měl za sebou 4 celé dny testů 11 Jak tohle můžeš rozporovat, ty jsi masochista 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vandoorne ztrácí v průměru 0,3s, můžeš mi číci kolik ztrácel v průměru prvních 5 závodů? 12 A to měl za sebou klasický předzávodní testy, Gasly s Hartleyem nic 18 To jsem zvědav kolik ti vyjde 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo druhý závod 0,7s, letošní poslední 0,834s.
Je vidět, jak se od té doby brutáááálně zlepšil. 11 11 11

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
0,7 neeee???? Jak jsem si to mohl myslet. Já hlupák.
12 12 12
Abu 2018: Alonso 1:37,743 Vandoorn 1:38,577. Umíš počítat?
Jo sorry, máš pravdu, ono je to přes 0,8s, to se moc omlouvám. 12 12 12 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nic jsem dlouho nehledal. 13
Vzal jsem poslední závody před změnou (jaké jiné jsem měl vzít?) a poslední závody (jaké jiné jsem měl vzít, když porovnávám aktuální stav?)
Ano piloti byli nezkušení a pořád jsou, jen odjeli o 21 závodů více než ostatní. Brát místo toho závody, kde jezdili úplně jiní piloti co měli zkušenosti 50-70 závodů mi přišlo stupidní. Vám ne. OK.
Možná mám mlhu před očima, když věřím tomu, že se RB nepropadne. Ale někam si ten názor napiš a příští rok se opět pobavíme nad tím, čí předpovědi se vyplnili a kdo byl totálně mimo. letos mne to fakt těšilo. Jak je přesně vidět na těch číslech. 13
Já ti přeji, ať se Renaultu poděří někde vyštrachat tu 1,2s na kolo, co mu momentálně na RB chybí. To bude rekordní pokrok, pokud se jim to povede. Proti rozšíření špičky protestovat nebudu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Vandoorne ztrácí 0,7s doteď? Ty už vůbec nemáš přehled, to se pak nedivím že píšeš takové hlouposti 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já nemusel, ty jsi to tu doložil, díky 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale jejich první v statistice není. 12
Je tam Sainzův asi 55-tý, Kvjatův 74-tý, Hartleyho 2-hý, Gaslyho 4-tý, a Gaslyho 5-tý.
12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Říkám, je to rozdíl oproti prvním závodům, a to ti 2 od TR jeli bez testů 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo jo. Tak pak si rozumíme. Gasly a Hartley dojeli v roce 2017 už pět závodů a jejich první v statistice není. 12
Vandoorne se už ve druhém dostal na 0,7, což má skoro doteď. 11
Tak konečně si rozumíme. Moc mne těší, když mi tak pomáháš. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu