DISKUZE K ČLÁNKU Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?
Technický ředitel motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin pohovořil o nové specifikaci jejich pohonné jednotky, se kterou tento víkend nastoupí Red Bull do Velké ceny Itálie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault prozrazuje, o kolik je nová C-specifikace motoru rychlejší. Proč ji použije jen Red Bull?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
Nerozumím jednání továrního týmu R. Proč neudělají taktickou pentli ještě jednou a budou mít dva super čerstvé motory do konce sezóny, jednu B Spec., jednu C Spec. pro každého jezdce. 0,3s je na Monze hodně, to je 16s za závod a RB může alespoň trochu bojovat s M, na F to asi stačit nebude. Každopádně s ohledem na silné Haasy je chyba nenasadit C spec. protože s aktuální formou bude R rád za každý bod pendle nepentle, kor na Monze. Navíc, ten špičkový výkon se přece nemusí používat všude a vždy, když to nebude nutné, mohou s C spec. jezdit konzervativněji a tedy s menším spolehlivostním rizikem. A to nemluvím o datech, které jsou pro další vývoj nutná.
-
achmed-cz
09:11 29.08.2018 212.24.138.XXXJá to celkem chápu. Teď u té "C" specifikace získají nějaká data z provozu u RBR - a než ji nasadí u sebe, můžou ještě udělat drobné modifikace. Ve chvíli nasazení tak už můžou mít vyřešeno riziko horší spolehlivosti, o kterém mluví - a klidně ještě získat pár kobyl navíc. -
-
-
-
Situs
10:12 29.08.2018 85.70.164.XXXUznávám že Stoffel byl vlastně zvláštní situace kdy je to jedině možné. Sebral nový motor za který ještě neměl penalizaci, kvalifikoval se poslední a proto dostal další komplet za který dostal penalizaci kde stejně startoval z chvostu. No a jelikož pravidla říkají že za motor dostaneš pentli až když ho nasadíš do závodu, tak tu druhou si odbyl, a ten první vyměněný motor byl bez pentle, takže ten může kdykoliv použít beztrestně, proto mu vlastně bylo dovoleno si to nasyslit. Alonso teď v Monze podle mě dostane pentli, ale na další motor nedosáhne protože u něho to nepůjde, takže Alonsa na rozdíl od Stoffela budou ty penalizace čekat 2, jedna v Monze, a druhá ještě někdy v sezoně.
-
-
-