DISKUZE K ČLÁNKU Alonso přechodné pneumatiky nechtěl. Proč Mercedesy za deště přezouvaly na ultra-měkké?

Fernando Alonso nechtěl pneumatiky v době, kdy začalo v průběhu Velké ceny Německa pršet. Tým mu je ale nasadil, a tak ho připravil o šanci bojovat o body. Opačně se zachoval například Mercedes, který svým pilotům za deště nasadil hladké ultra-měkké pneumatiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso přechodné pneumatiky nechtěl. Proč Mercedesy za deště přezouvaly na ultra-měkké?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.07.2018 13:57 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    A mel Alonsuv Mcl skutecne nejake zavazne technicke potize pro odstoupeni, nebo to proste zabalili, kdyz jim Alonso oznamil, ze na to bude hazet bobek?
    A muze tym, ci jezdec dostat od FIA nejaky postih, pokud by ukoncil zavod predcasne, protoze ho to nebavi, nebo protoze jsou posledni a uz nemaji sanci na zlepseni?

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      217.31.62.XXX
      Podle prohlášení měl problém s převodovkou, ale kdo ví. Je na něm vidět, že je z toho frustrovaný jako loni. Ani se mu nedivím. Myslím, že Indy by byla dobrá volba. V F1 už nemá perspektivu.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      217.31.62.XXX
      Osobně si myslím že problém neměli, přesto se o převodovku mohli bát protože má za sebou 5 cyklů a beztrestně ji nevyměnit na Maďarsko když máš tu možnost by byla opravdu hloupost, takže tvrzením že měli obavu o převodovku vlastně ani nekecali. Jinak postih za to opravdu ne.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Tak vzhledem k tomu, že Alonso takhle už minimálně jednou skončil a nic se nestalo.....

      Ono je to asi těžko prokazatelné. Stačí říct, že cítili vibrace a motor se choval nestandardně a bla bla, a proto z obav o spolehlivost vůz odstavili.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Inženýři McLaren tvrdí, že něco podezřelého s převodovkou v datech viděli. Tím, že zaparkovali dříve, ji mohou beztrestně vyměnit před Maďarskem. Podle mě by tedy závod dokončili, ale tento krok kvůli dalšímu závodu smysl měl vzhledem k tomu, na jaké pozici jezdili. Od FIA za to žádný postih nehrozí.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        Tomu rozumim, ze kdyz to svedou na prevodovku, ze za to nic nehrozi a ze ji muzou beztrestne vymenit. Me zajima, jestli maji tymy a jezdci podle smlouvy s FIA, ci Liberty, nebo je to dokonce v pravidlech, ze behem zavodu jezdec nemuze odstoupit jen protoze se mu zkratka chce a auto je uplne v poradku.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        To je fakt, minimalne dalsi dve sezony nebude Mcl bojovat o podium, protoze na Mercedes s Ferrarri mit nebude na RB taky ne. Navic aby jeste Renault nezacal hazet bobek na ostatni, jako ted na RB. Limonady si to zda se do konce sezony pekne vyzerou. Aby v Madarsku a Singapuru vubec dojely 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          217.31.62.XXX
          No ve špičce o něj nikdo zájem nemá a i kdby přestoupil k Renaultu, tak na vítězství může zapomenout. Mclaren je, obávám se, mrtev na vždy. Sice jim to nepřeju, ale míří trajektorií Williamsu.
          RB bude mít s motory problémy. To jsem čekal. Škoda pro ně, že nemůžou k Hondě hned.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu