DISKUZE K ČLÁNKU McLaren reaguje na kritiku svého bývalého šéfa Whitmarshe, který je ochoten se vrátit

Britský tým odmítá kritiku svého bývalého šéfa Martina Whitmarshe, který je "neuvážlivý a neinformovaný."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren reaguje na kritiku svého bývalého šéfa Whitmarshe, který je ochoten se vrátit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 23.06.2018 09:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Těžko rovnou dělat nějaké závěry proč letošní auto je zatím za očekáváním, ale na nějaké převraty je v McLarenu myslím čas. Je za námi třetina sezony, nechme je ukázat jak si poradí, jestli i v druhé polovině sezony budou ztrácet na RedBull takovej ranec (1,8s) tak to bude na pováženou.

    Zde ve Francii nevím moc co čekat, pro McLaren je velký problém to že jejich kvalifikační rychlost je relativně mnohem horší než ta závodní, a letos je to s předjížděním velmi zlé. Francie vypadá že tomu nebude jinak, na tom okruhu nevidím místo které by vypadalo nadějně pro předjíždění 17 Snad se McLaren zas něčemu z Kanady přiučil a ukáže tady v té kvalifikaci něco více.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Prej Renault otevře motorové stavidla. 03 Teď už může... 14

      Ale vážně, pokud chtějí přiští sezónu začít dobře, musí už makat na dalším monopostu. Což prý dělají, ač Boulier klasicky v rozhovorech jednou říká že ne, pak zase že jo.No divná vyjadření, nevím zda překlad zkresluje. Pravdu ale má v tom, že musí přijít na to, proč jim nejdou pomalé zatačky, pokud by to dělal ten další monopost, je zase na rok vymalováno. 09

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel003302

      uzivatel003302

      86.49.169.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        86.49.169.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak monopost se úplně nepovedl, o tom žadná. Na druhou stranu je myslím hodně jisté, že TRku je RB pomáháno. Přesto je výkonost podobná, holt ASI málo času na změnu. Samozřejmě to na nekvalitě šáska Mclarenu nic nemění.Na druhou stanu těch "nekvalitních" šásek tam je hafo.... bohužel. 09

        Přechod na Renault byla prostě 100% jistota, že motor bude funkční, to u Hondy po 3 letech tápaní, fakt už nešlo dál riskovat. Jo Honda to teď kapku dokupy dala, ale v dané době to bylo imho rozumné rozhodnutí, ač asi ne dlouhodobě ideální. Ono ani pro RB není Honda ideální partner.Ale třeba se mylím....nakonec další dva roky ukáží. IMHO Honda bude ráda pokud vyrovná Renault. je to mazec, jak to všichni posouvají....co 5-7 závodů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.152.247.XXX
          Ehm, ono to aero také za moc nestojí. Proto dostávají tak šílený obklad na všech typech tratí. Monako bylo cca 1s/kolo. To je ten rozdíl v pomalých zatáčkách. Další sekunda dělá to aero, které má RB o parník lepší.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tak jsou to spojené nádoby, takže když není GRiP, upraví aero aby grip byl....
            No nevím 2 vteřiny Mclaren neztrací....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.152.247.XXX
              Teď v Kanadě 1,8s. Ty dvě desetinky přisuzuji Alonsovi, který s tím pekáčem dělá letos neuvěřitelné věci.
              Na druhou stranu zase nechci srovnávat Ricciho a Maxe se Štaflema. Ten je zase hodně marnej a trochu tu výkonnost podhodnocuje ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                No ano, mají velký problém s Gripem, tak daj velký přítlak a pak na rovinkách ztrací mazec a o kvaldě nemluvě, tam je i renault zatím slabší.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  46.135.94.XXX
                  Ono to dopadlo přesně tak, jak jsem očekával. Větší motor a větší nároky na chlazení jim sebrali výhodu veliké podlahy a úzkých bočnic. A jsou přesně tam, na co reálně mají. Bohužel ...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    Neboj, oni to doladí....Renault taky motor vylepší a snad se přiblíží.Zase je potřeba být realistický, času na auto měli fakt málo.Už teď každý dělá na monopostu touhle dobou a oni začali v řijnu.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu