DISKUZE K ČLÁNKU V 2. tréninku zase úřaduje Hamilton, Räikkönen ale ztrácí jen 7 tisícin!
ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Lewis Hamilton je v Číně hladový po vítězství a bude si chtít spravit chuť, což doložil nejrychlejším časem i v druhém pátečním tréninku. S Ferrari to ale nebude mít jednoduché, jak naznačil Kimi Räikkönen, který na něj ztratil pouhých 7 tisícin sekundy. Red Bull je zatím o něco pomalejší, ze zbytku pole je na tom nejlépe Renault.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V 2. tréninku zase úřaduje Hamilton, Räikkönen ale ztrácí jen 7 tisícin!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
13.04.2018 11:14
Už teď je Alonso s McL oproti loňsku (3. trénink)… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
09:10 14.04.2018 85.70.164.XXXJestli Mercedes byl doteď v klidu, tak už asi nebude, jejich rychlostní kvalifikační výhoda padla o půl sekundy, to jim vytvoří pořádné vrásky na čele. McLaren vlastně bez překvapení, jejich kvalifikační rychlost není dostatečná a její vyřešení musí být prioritou číslo jedna. Zítra to bude ok, no chce to opět dobrý start. Je tam riziko zaseknutí se v poli -
Situs
18:20 13.04.2018 85.70.164.XXXPrůměr dlouhých stintů z FP2 na ultrasoftech
VERSTAPPEN - 1:39.095
RICCIARDO - 1:39.157
HAMILTON - 1:39.200
BOTTAS - 1:39.212
VETTEL - 1:39.633 (měl obrovskou degradaci, Kimi na softech v poho)
ALONSO - 1:39.789
HÜLKENBERG - 1:39.962
GROSJEAN - 1:39.988
GASLY - 1:40.060
PÉREZ - 1:40.102
.............Gasly vypadá trochu hůře, ale odjel opravdu dlouhý stint s malou degradací, což ten čas zkresluje. McLaren se k pneu též chová přijatelně, ostatní ze středu pole už měli degradaci větší.-
S-fan
18:53 13.04.2018 212.111.22.XXXDěkujeme za info Michale. Red Bull vypadá v závodním tempu silně, Mercedes určitě vyhraje kvalifikaci a nejspíš si to v závodě pohlídá. Fiat by mohl ztratit a dojet až za Red Bullem. Fernando nejlepší ze zbytku pole. Záměrně nepíšu McLaren, protože Vandoorn je slabý a zaostává. Alonso opět tlačí výkon na hranici možného. Bude to boj, střed pole je hodně našlapaný.
-
-
Situs
16:55 13.04.2018 85.70.164.XXXJak to vůbec přesně je s tím kdy musí použít sadu pro start na které se kvalifikovali do Q3? Je jasné že když je mokro vs sucho tak to padá, stejně tak obráceně, ale co když se třeba stihnou kvalifikovat na suchých v Q2 a pak začne pršet? Nebo když začne pršet v Q3? Nebo jen krátce v Q1? Platí také v tomto případě povinnost je použít? Podle mě ne, někdo se kvalifikuje třeba na suchých a někdo na mokrých, jak by se to pak dělalo? Neví někdo přesně znění pravidla?-
GRAHAM
17:45 13.04.2018 77.236.218.XXXVe formuli 1 je jediný dodavatel pneumatik. Pro každý závod jsou k dispozici dvě směsi pneumatik do sucha (1), jedna do přechodných podmínek (2) a jedna do mokra (3).
Během víkendu nesmí pilot použít více než 13 sad pneu do sucha (7 hlavní a 6 vedlejší směsi), 4 sady pneu (2) a 3 sady pneu (3). Jedna sada tvrdších pneu se smí použít jen v prvních 30 minutách prvního tréninku. Po prvním tréninku vrátí každý jezdec 2 sady tvrdší směsi, po druhém tréninku jednu. Zbyde 9 sad každému jezdci. Jeden set z každé směsi pneu (1) musí být před kvalifikací odevzdán. Pneu (2) a (3) se smí použít, pouze je-li trať prohlášena za mokrou.
Pokud jezdec použije jen jednu směs a závod řádně skončí odjetím předepsaných kol nebo vypršením časového limitu, bude takový pilot vyloučen z klasifikace závodu. Pokud dojde k předčasnému ukončení závodu, aniž by jezdec do té doby stihl přezout, bude k jeho výslednému času připočteno 30 sekund.
Jezdci, kteří postoupí do poslední části kvalifikace (Q3), smějí jednu sadu měkčí směsi použít jen v této třetí části a poté ji musí vrátit. Na start závodu se postaví na směsi, na které zajeli svůj nejlepší čas v Q2 (pokud budou závod i kvalifikace suché).
Jezdcům, kteří do třetí části kvalifikace nepostoupí, zůstává tato měkčí sada navíc pro závod. Ale jen pro závod, jindy ji použít nesmějí-
-
Situs
17:56 13.04.2018 85.70.164.XXXDíky , tím jsi i odpověděl na nedávný spor o to proč jezdci kteří se dostali do Q3 maj k dispozici na závod o jednu sadu méně [odkaz na stránku] prostě jednu tu sadu z Q3 vracejí.
... jinak to teda znamená že i když začne pršet jen krátce v první či poslední části, tak přesto maj pro závod jezdci z TOP10 volný výběr, tak to chápu já.-
odin
19:09 13.04.2018 77.240.103.XXXAno, též díky za objasnění nedávného (Situsi, spor to snad nebyl?) dohadování. Já jsem tvé (Situsi) vysvětlení bral, jako logické a tudíž jako fakt. Jen jsem asi špatně počítal, protože mi vycházel rozdíl dvou sad mezi Gro a Oco.
S tím krátkým deštěm, ale nevím, zda mají jezdci volný výběr? Já si myslím, že to rozhoduje vedení závodu, které musí prohlásit kvalifikaci za "mokrou", nebo "suchou" a podle toho se pak všichni zařizují.-
Situs
19:18 13.04.2018 85.70.164.XXXJo, hledal jsem správné slovo, slovo dilema by bylo asi lepší Já sám jsem neměl jistotu zda to je tím že se ta jedna sada z Q3 odevzdává, teď to víme.
S tou mokrou kvalifikací, jelikož se tam o jednotlivých částech nepíše, tak počítám že kdykoliv trochu sprchne nebo se začne na ještě mokré dráze tak to bude hned označeno za mokrou kvalifikaci, ale správnou definici kdy je kvalifikace označena za mokrou (nebo kdy se tak má označit) taky nevím -
Situs
19:55 13.04.2018 85.70.164.XXXVzpomněl jsem si na minuloročí Silverstone, kde Alonso si v Q1 vyjel P1 tím že za mokra risknul měkkou směs. Vím že pak už bylo větší a větší sucho a začalo se v dalších částech jezdit jen na suchých pneumatikách, no a start byl stejně nucený na těch opotřebovaných gumách co zajeli v Q2 do Q3, takže tipuji že je to asi prostě jen o té konkrétní Q2, kde když postoupí na suchý sadě, tak s nima v případě sucha musej i startovat.
-
-
-
-
-
-
-