DISKUZE K ČLÁNKU Nové vozy mohou být v zatáčkách až o 40 km/h rychlejší, tvrdí FIA po simulacích

Podle Mezinárodní automobilové federace (FIA) může být nová generace vozů F1 v některých zatáčkách podle nejnovějších simulací až o 40 km/h rychlejší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové vozy mohou být v zatáčkách až o 40 km/h rychlejší, tvrdí FIA po simulacích

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 20.01.2017 15:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 18.01.2017 08:26
Pro zacatek verim divokym mladikum, nebudou mit… »
» Kostěj (Hlasovali 2 lidé) 18.01.2017 09:15
Super, to by mohlo oddělit muže od chlapců 11 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Super, to by mohlo oddělit muže od chlapců 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Pro zacatek verim divokym mladikum, nebudou mit takove zabrany a budou jezdic vice na hrane a tudiz budou rychlejsi. Jsem Zvedav na Verstappena a Alonsa.
    Ti co umi na vode budou take dle meho rychlejsi, preci jen se tolik neboji jezdit na hrane a maji pro auto vetsi cit

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nikdo se na hraně jezdit nebojí. Každý se snaží jet tak, aby měl co nejvyšší rychlost a přitom ještě zůstal na trati. S odvahou to má asi tolik společného, jako hrát pexeso. 03
      Ti co jezdí dobře na vodě na tom budou stejně, jako předtím. Jestli se na výkonnosti pilotů něco změní, pak bude rozhodovat víc fyzický stav krku (potažmo celková fyzická kondice). 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Ano fyzicky stav bude dulezity, ale ten nemuzeme posoudit. To ze se nekdo boji vice ci mene souvisi s tim, jak moc dobre dokaze uhlidat auto na hrane. To se krasne ukaze pri zavode kde najednou prijde dest. Neni pak dulezity vykon auta, ale to jak dokaze odhadnout jezdec prilnavost a neboji se jet na hrane. Jdeo starch to nepodelat, nechytnout smyk, neprijit o pozici atd. Ten posun v rychlosti v zatackach tak mozna bude dost znacny. Jde o to, ze vetsina se casem naucila jezdit za sucha, ale mokro nemaji tolik natrenovano. Tuhle zmenu nebudou moci take hned odhadnout, takze tipuju, ze treba prvni treba cca 3 zavody budou piloti hledat, kam az budou moci zajit a auto bude drzet. Bude to jak za deste prvnich par kol, kdy se take hledaji

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Podle mne se nezmění téměř nic. Pokud některý jezdec nebude mít problémy zvládnout větší fyzickou zátěž.
          Jo, auta budou rychlejší, piloti můžou zapomenout jak jezdili zatáčky dřív a hledat znovuideální stopu a rychlost v každé zatáčce. Asi jako když přijednou na nový okruh. A nevšiml jsem si, že by na nových okruzích bylo pořadí zásadně jiné než na starých.
          Strach? Nějakou obavu, že to někde ulítne a skočí ve svodidlech mají pořád. Jestli jedou zatáčku o 20-40km rychleji nebo pomaleji nic něřeší. Možná bude pocitově trochu jiné Monako. Ale vsadím se, že se na pořadí pilotů nic zásadně nezmění.
          Pokud jde o vodu, loňské vozy měly k závodům na vodě blíž, než budou ty letošní. Ty budou naopak držet líp. Takže s tím prostě nesouhlasím. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu