Kapor
09:31 29.12.2014 194.160.178.XXX
No, narozprával toho veľa,.. ...ale v podstate nič nepovedal, nič podstatné, lebo mal povedať asi to, že v F1 bolo kľúčové zavedeie trigeneračných jednotiek, ktoré sú normálnou súčasťou kogeneračných jednotiek v energetike, kde gro hrá účinnosť, ktorá je 2,5 krát vyššia dosiahnutá z paliva. V F1 má aj ten efekt, že sa dosiahne väčší gradient, medzi vstupnou hodnotou vzduchu do valca a teplotou zažehu, čím dostaneme väčšiu mechanickú prácu, získanú z paliva a tým aj väčší výkon a krútiaci moment, vysokú účinosť, nízku spotrebu a to, že pohonné jednotky splnia aj normu Euro VI, ak keď to nik nezkúmal a stále hovorí o ekológii.
Potom mal povedať asi to, že Ión-lítiové batérie sa nahradia na rok batériami Lítium-eir a tým sa zníži hmotnosť na jednu sekciu z 26 na 10 kg.
Nakoniec zavádzanie palivových čláknov do Formule E, by robil len človek, ktorý dostal pod stromček umiestnenku do Psychiatrickej liečebne, ako moja suseda ! V zásade sa bude postupovať tak, ako to pred viac ako 150 rokmi urobil Nikola Testa, ktorý na pohon využil potenciál našej Zeme a už ukázal vtedy na to, že sa to dá, kde spojil viacero harmonických tak ,aby získal potrebný výkon a potom za pomoci 12 vákuových trubíc to usmernil, vo viacestnom usmerňovači, hoci nepoznal ani, čo sú to polovodiče a hlavné je, že to fungovalo napájal s tým automobil Ford a jazdil bez palivových článkov a iných somarín, ľudí s vymletými mozgami, ktorí chcú do Formule E zaviesť nezmysly, hlavná vec, že sa na to prešustruje veľa peňazí a nakoniec sa zistí, že je to úplne na hovno.
Potom mal povedať asi to, že Ión-lítiové batérie sa nahradia na rok batériami Lítium-eir a tým sa zníži hmotnosť na jednu sekciu z 26 na 10 kg.
Nakoniec zavádzanie palivových čláknov do Formule E, by robil len človek, ktorý dostal pod stromček umiestnenku do Psychiatrickej liečebne, ako moja suseda ! V zásade sa bude postupovať tak, ako to pred viac ako 150 rokmi urobil Nikola Testa, ktorý na pohon využil potenciál našej Zeme a už ukázal vtedy na to, že sa to dá, kde spojil viacero harmonických tak ,aby získal potrebný výkon a potom za pomoci 12 vákuových trubíc to usmernil, vo viacestnom usmerňovači, hoci nepoznal ani, čo sú to polovodiče a hlavné je, že to fungovalo napájal s tým automobil Ford a jazdil bez palivových článkov a iných somarín, ľudí s vymletými mozgami, ktorí chcú do Formule E zaviesť nezmysly, hlavná vec, že sa na to prešustruje veľa peňazí a nakoniec sa zistí, že je to úplne na hovno.