DISKUZE K ČLÁNKU Týmy potřebují testovat 18" pneumatiky v ročním předstihu

Technický ředitel stáje Ferrari – James Allison si myslí, že je velice důležité, aby týmy Formule 1 byly informovány v dostatečném časovém předstihu před zavedením nových 18“ pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy potřebují testovat 18" pneumatiky v ročním předstihu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 20.08.2014 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 8 lidí) 19.08.2014 13:24
Ne za rok ale již další sezónu Já bych je… »
» zipp (Hlasovalo 7 lidí) 19.08.2014 14:44
přesně tak, 13" kola patří do minulýho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

80.154.98.XXX
na F1 jsou balóny z jediného důvodu : jsou tam už spoustu let. Před lety se používaly skoro všude, dnes zbyly už jen traktory a F1. Všechny ostatní odvětví přešly na nižší pneumatiky, které mají lepší vlastnosti.

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jarda

109.81.245.XXX
Nikdo - myslíš tu malou část pseudofanoušků? Přes 3/4 byly pro, většině se větší kola na formulích líbí. Je fajn, že F1 konečně přemýšlí o něčem přínosném.

+ 10 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

karel

89.103.122.XXX
děkujeme.. za další zbytečné zlepšení o které nikdo nestojí, stejně jako letošní nosánky 11
neponaučitelná to organizace, formuli mám rád ale už je mi z těch všech rádoby změn k lepšímu na blinkání :(

+ 5 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Tak absolutní nesmysl, jako u silničních vozů? 03

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

88.146.158.XXX
Ne za rok ale již další sezónu Já bych je nasadil hned. Ta formule s nima vypadá asi tak o 200% rychleji.

+ 8 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Tato velikost je absolutní nesmysl...

+ 8 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Áno, bude to fajn,... ...lebo pneumatika znesie väčšie bočné preťaženie a nebude sa natoľko deformovať, ako stávajúce, čo prinesie zase zrýchlenie na trati a zvýšenie bezpečnosti, lebo pneumatiky by už v žiadnom prípade nemali preskať. 01

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu