23:23 08.07.2014
109.81.208.XXX
Přesně tak. :) Je pravda, že RB svým přítlakem také trochu bere na maximálce, ale ta zase tak zlá nebyla. Trakci má RB taky brutální, však to bylo v souboji s Alonsem vidět skoro každou zatáčku. Asi se nemusíme přít o tom, že Alonso předvedl jeden ze svých nejlepších závodů, když nebudu brát v potaz výslednou pozici. Ale s daným materiálem, penalizaci a tlakem, který na něj Vettel vyvíjel, smekám. Až mi to připomnělo Bahrajn a Španělsko v podání Mercedesů. :-) Mercedes je kapitola sama pro sebe. Mě přišlo až směšné, jak Lewis jel v úsporném režimu, pro sychr mu dali ještě další sadu gum, i když do té doby jezdil pořád špičkové časy, sic už ne o 2s rychlejší než zbytek pole. Tak nějak si říkám, že letos mají něco, jako měl RB (foukané difuzory, flexi přední křídlo ...) v minulých letech a ostatní stále nemohou přijít na to, co to je. Protože RB jim konkuruje akorát rychlostí v apexu. Čímž se dostáváme k tomu, že aerodynamicky jsou si ty vozy téměř rovné a rozdíl může dělat trakce a výkon, což je záležitost motoru - a to bylo v SIlverstone 2s na kolo, dokud jeli Mercedesy na plno. Když to porovnám s Melbourne, tak tam moc veliký rozdíl nevidím. Respektive Renault možná zmenšil ztrátu na motor Mercedesu v Melbourne, ale AMG očividně také nespí na vavřínech a zlepšuje, co může. A očividně ve stejném tempu. :)