Gregorius
18:58 26.03.2014 78.80.41.XXXFormule 1 neexistují ve vákuu, ale v reálném světě a vzájemně se s reálným světem musí prolínat.
Každá změna regulí měla za následek prudký technologický rozvoj v dané oblasti, který se následně přenesl do reálného světa. Dnes se běžně v průmyslu používají uhlíkové kompozity, které by se nepoužívaly, pokud by se v F1 neměnily bezpečností předpisy a pevnost nosných a nárazových struktur. Kdyby v 70-80 letech v F1 nebyl vynucený přechod na turbomotory, vývoj v této oblasti by nebyl a dodnes by naftový motor byl výsadou pracovních strojů, případně naprosté minority aut a to pouze v atmosférické podobě. A tak by se dalo pokračovat.
A dnes? máme výjimečnou příležitost podpořit vývoj v oblasti, která má velkou budoucnost, namísto toho tady každý den čtu pitomé plky o tom, jak skvělé jsou technologicky dávno překonané řvoucí atmosférické mnohoválce. To nikdo z Vás opravdu nevidí ty možnosti?!? Nové pohonné jednotky mají vyšší max. výkon při spotřebě nižší o 30% ! K tomu při nižších otáčkách a řádově delší životnosti !!! A to jsme na úplném začátku! Místo toho tady pořád čtu stížnosti na ticho, na spolehlivost, na neježdění na limitu atd atd. Pokud Vám to chybí, nekoukejte na F1 a běžte sledovat závody do vrchu, tám se jezdí s předpotopními F1 a historickými vozy. F1 má být technologickým vrcholem a to teď konečně po letech zase bude !!!