anonym
15:55 04.06.2013 91.127.60.XXX
Odborník či manažer Martin odborníkem (ve svém oboru) nepochybně je, mimochodem s univerzitním technickým vzděláním. Znovu to dokázal, když vyzval k plánování technického rozvoje F1 směrem k široce využitelným technologiím. Jeho vyjádření není nijak kategorické, abychom ho odsuzovali, a jeho slova potvrdí či vyvrátí jen čas.
Osobně oceňuji jeho nadhled, představitelé některých jiných týmů se často nedokáží zbavit věčné rivality, sledují okamžitý prospěch, a ne dlouhodobý a udržitelný rozvoj celé formule. (Pravda, letos McLaren žádného rivala nemá, ale MW asi neměl nálepku srdcaře ani v minulých letech.)
Byznys F1 bohužel nelze postavit na tom, že inženýři vymýšlejí zázračné stroje a my, diváci, to celé platíme. Bez zapojení výrobců aut bychom měli jen další sérii NASCAR. A výrobci aut zase potřebují komerční užitek z vývoje F1, ne jenom dotovat futuristické technologie, které nikdy v autech neuvidíme.
Nevysmíval bych se každému, kdo neumí namalovat motor. Ani bych si nehojil své mindráky útokem na každého manažera v dosahu ostrého pera.
Koneckonců, pokud by MW "poslechl" předchozí příspěvek a nechal se překvapit budoucím vývojem F1, aniž by se ho pokusil ovlivnit, zachoval by se právě jako diletant.
Osobně oceňuji jeho nadhled, představitelé některých jiných týmů se často nedokáží zbavit věčné rivality, sledují okamžitý prospěch, a ne dlouhodobý a udržitelný rozvoj celé formule. (Pravda, letos McLaren žádného rivala nemá, ale MW asi neměl nálepku srdcaře ani v minulých letech.)
Byznys F1 bohužel nelze postavit na tom, že inženýři vymýšlejí zázračné stroje a my, diváci, to celé platíme. Bez zapojení výrobců aut bychom měli jen další sérii NASCAR. A výrobci aut zase potřebují komerční užitek z vývoje F1, ne jenom dotovat futuristické technologie, které nikdy v autech neuvidíme.
Nevysmíval bych se každému, kdo neumí namalovat motor. Ani bych si nehojil své mindráky útokem na každého manažera v dosahu ostrého pera.
Koneckonců, pokud by MW "poslechl" předchozí příspěvek a nechal se překvapit budoucím vývojem F1, aniž by se ho pokusil ovlivnit, zachoval by se právě jako diletant.