DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory

Sebastian Vettel je na nejlepší cestě k zisku třetího titulu mistra světa v řadě. Jak řekl konzultant týmu Red Bull, Helmut Marko, je to Vettelův soupeř Alonso, kdo musí riskovat vše a vyhrát. Ovšem alternátory mu nedávají spát...

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 21.11.2012 22:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 11 lidí) 21.11.2012 09:54
Fakt "nadherné"... ... ako si uz… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 21.11.2012 10:20
Nestává se moc často, že bych s tebou… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 21.11.2012 11:09
Vina moze byt kludne aj na strane RedBullu. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    82.114.221.XXX
    Clovek by rekl, ze alternator neni moc poruchova soucastka. Zajimal by me prurez tim jejich alternatorem. Kolik je tam navic elektroniky a proc se to tak kazi? Ono kdyz se to vezme kolem a kolem, tak z toho zakulisi F1 nema fanousek skoro nic. Na netu jsou leda drby, mini rozhovory, mini komentare atd.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.114.221.XXX
    V Brazílii tým použije novější verzi, tak jako většina týmů s motory Renault už v Austinu.
    NEROZUMIM te vete. budouci cas pouzije a pak je tam Austin- cou je minulost. Co to znamena?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.114.221.XXX
    Jestli to Fetl dokaze, verim, ze vyrovna, prekona Schumachera, zvlast, kdyz by Red Bully mohly byt silne i pristi rok. Minimalne se zase budou prat o prvenstvi, ale to je daleko. Potreti za sebou - tak to ma opravdu naslapnuto za Majklem. Taky si vemte kolik mu je let.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frciiik

    109.164.3.XXX
    Alternátor A proč prostě nemůžou použít ještě na jeden závod ten starý?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      A on je lepší nebo proč? Viz Webber v Austinu.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Frciiik

        109.164.3.XXX
        Nový se taky zrovna neukázal v nejlepším světle...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Ano, ale zásoby starého zřejmě došly a ty stávající jsou na hraně životnosti. Renault navíc tvrdí, že nový má tentokrát už mouchy vychytané, tak proč ne?

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Frciiik

            109.164.3.XXX
            Tak jo :-) já se nehádám, jen mě to zajímalo, když chudák Helmut nemůže spát 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nuž ja ako poznám Seba,.. ...ten bude bojovať naplno, či alternátor vydrží alebo nie, lebo poľaviť v poslednom závode nemá význam a ja som ho ešte inak ako naplno ani nevidel závodiť. Ja som presvedčený, že sa jeho inžinierovi a mechanikom, zas podarí auto nastaviť tak, aby neporušil tradičný scenár, vyhral kvalifikáciu a následne aj závod a to bude ten najkrajší scenár tejto sezóny. Ferrari sa musí posnažiť a snáď budúci rok, keď bude mať lepšie auto, sa to podarí ja Fernandovi. 01

    + 7 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Fakt "nadherné"... ... ako si uz RedBull pripravil za par tyzdnov - mesiacov, take to ich typycke ospravedlnenie: "Ked nevyhrame, moze za to bezpochyby Renault!!!" 02 02 02 02 02 02 02 02 02 02 10x 03

    Uz ma zacina normalne "sr.t" ta ich "propaganda" (skor "pohadka") o alternatore...
    Nech radsej Helmut a spol. porozmyslaju, kde by mohol byt problem... Vlastne vobec netreba, oni to uz davno vedia, len to nepriznaju!03

    + 11 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      sorry za hrubku...12 (som sa akosi "rozvasnil")19

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Nestává se moc často, že bych s tebou nesouhlasil. Ale jestli jim ten alternátor klekne, čí to bude vina? Mercedesu? Pana Marka rád nemám, ale nevšiml jsem si, že by vinil Renault za Markovu nehodu v Abu Dhabi. Ostatní výpadky byly vinou alternátoru, pokud se nepletu. 03

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000299

        uzivatel000299

        94.112.177.XXX
        Ona je část na vině alternátoru a část je v RB.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.40.197.XXX
        Vina moze byt kludne aj na strane RedBullu.
        Kedze doteraz nikto oficialne nepotvrdil "preco" sa to stalo, vychadza to (znova a znova) na problem chladenia (u RB nic neobvykle..., ze?).
        Tomu nasvedcuje aj chovanie alternatorov u inych zakaznikov (ok Grosjean mal tiez jednu poruchu, odvtedy ale uz nie).

        Co sa tyka mojej rozhorcenosti - fakt je toho uz "moc" - kazdy zainteresovany z RedBullu, neustale mele len o Renaulte a Magneti, ze by to mohla byt prave ich chyba (* hnat vsetko na uplnu hranu), nikdy ani co i len trochu nepripustia...?!
        Pritom Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")

        * kazdy tim zenie vsetko na hranu, otazka je kto najviac? 04

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          On nikde neříká, že je to jen vina Renaultu. Jen si stěžuje, že to nefunguje a má strach z další poruchy. 03

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Helmut saboji spolahlivosti, mozno len v tomto clanku. Celkovy obraz/odkaz RB (i jeho sameho) vsak naznacuje - "my sme sväty, to Renault nevie dodat spolahlivy alternator". To je sice "pekne", len to nemusi byt nutne pravda a ani neni! 03
            Len to som chcel povedat.04

            + 3 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Mimo téma: Nemáš víc informací o tom slovenském motoru, co jsi sem předčasem dával odkaz? V podstatě tam o tom nic neřekli, kromě toho že to pracuje s nízkými teplotami. Nedokážu si to představit. Jedině, kdyby to bylo na bázi elektromotoru, což by se ale nedalo uplatnit v F1. Léta studia chemie mi nějak nedovolí připustit, že by benzín hořel a nevytvářel teplo. 04

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Nemam. Akosi to stichlo... Zeby im uz ponukol niekto dostatocne vysoku sumu za "pozdrzanie", prip. priamo za "patent"?04

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            178.40.197.XXX
            Alebo je to len "šum"...03

            Fakt je, ze "mozno" nejde ani tak o nizku teplotu, len o nejake posunutie prevadzkovych teplot - nieco podobne ako nedavno tu bol clanok, ze tusim Renault a Mercedes pracovali na zvyseni teplot prevadzkovych kvapalin (z jasnych dovodov). Ale to len hadam.04

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu