DISKUZE K ČLÁNKU Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory
Sebastian Vettel je na nejlepší cestě k zisku třetího titulu mistra světa v řadě. Jak řekl konzultant týmu Red Bull, Helmut Marko, je to Vettelův soupeř Alonso, kdo musí riskovat vše a vyhrát. Ovšem alternátory mu nedávají spát...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: "Riskovat a vyhrát musí Alonso," obává se však o alternátory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
21:37 21.11.2012 82.114.221.XXXClovek by rekl, ze alternator neni moc poruchova soucastka. Zajimal by me prurez tim jejich alternatorem. Kolik je tam navic elektroniky a proc se to tak kazi? Ono kdyz se to vezme kolem a kolem, tak z toho zakulisi F1 nema fanousek skoro nic. Na netu jsou leda drby, mini rozhovory, mini komentare atd. -
anonym
21:23 21.11.2012 82.114.221.XXXJestli to Fetl dokaze, verim, ze vyrovna, prekona Schumachera, zvlast, kdyz by Red Bully mohly byt silne i pristi rok. Minimalne se zase budou prat o prvenstvi, ale to je daleko. Potreti za sebou - tak to ma opravdu naslapnuto za Majklem. Taky si vemte kolik mu je let. -
-
-
Kapor
10:04 21.11.2012 194.160.178.XXXNuž ja ako poznám Seba,.. ...ten bude bojovať naplno, či alternátor vydrží alebo nie, lebo poľaviť v poslednom závode nemá význam a ja som ho ešte inak ako naplno ani nevidel závodiť. Ja som presvedčený, že sa jeho inžinierovi a mechanikom, zas podarí auto nastaviť tak, aby neporušil tradičný scenár, vyhral kvalifikáciu a následne aj závod a to bude ten najkrajší scenár tejto sezóny. Ferrari sa musí posnažiť a snáď budúci rok, keď bude mať lepšie auto, sa to podarí ja Fernandovi. -
erdedy
09:54 21.11.2012 195.80.165.XXXFakt "nadherné"... ... ako si uz RedBull pripravil za par tyzdnov - mesiacov, take to ich typycke ospravedlnenie: "Ked nevyhrame, moze za to bezpochyby Renault!!!" 10x
Uz ma zacina normalne "sr.t" ta ich "propaganda" (skor "pohadka") o alternatore...
Nech radsej Helmut a spol. porozmyslaju, kde by mohol byt problem... Vlastne vobec netreba, oni to uz davno vedia, len to nepriznaju!-
Mike17
10:20 21.11.2012 93.99.87.XXXNestává se moc často, že bych s tebou nesouhlasil. Ale jestli jim ten alternátor klekne, čí to bude vina? Mercedesu? Pana Marka rád nemám, ale nevšiml jsem si, že by vinil Renault za Markovu nehodu v Abu Dhabi. Ostatní výpadky byly vinou alternátoru, pokud se nepletu.-
-
erdedy
11:09 21.11.2012 178.40.197.XXXVina moze byt kludne aj na strane RedBullu.
Kedze doteraz nikto oficialne nepotvrdil "preco" sa to stalo, vychadza to (znova a znova) na problem chladenia (u RB nic neobvykle..., ze?).
Tomu nasvedcuje aj chovanie alternatorov u inych zakaznikov (ok Grosjean mal tiez jednu poruchu, odvtedy ale uz nie).
Co sa tyka mojej rozhorcenosti - fakt je toho uz "moc" - kazdy zainteresovany z RedBullu, neustale mele len o Renaulte a Magneti, ze by to mohla byt prave ich chyba (* hnat vsetko na uplnu hranu), nikdy ani co i len trochu nepripustia...?!
Pritom Newey je "preslaveny" aj tym, ze to "takto rad" (povedzme, z neni to jeho prve auto co "horí")
* kazdy tim zenie vsetko na hranu, otazka je kto najviac?-
-
erdedy
12:10 21.11.2012 178.40.197.XXXHelmut saboji spolahlivosti, mozno len v tomto clanku. Celkovy obraz/odkaz RB (i jeho sameho) vsak naznacuje - "my sme sväty, to Renault nevie dodat spolahlivy alternator". To je sice "pekne", len to nemusi byt nutne pravda a ani neni!
Len to som chcel povedat.
-
-
Mike17
12:09 21.11.2012 93.99.87.XXXMimo téma: Nemáš víc informací o tom slovenském motoru, co jsi sem předčasem dával odkaz? V podstatě tam o tom nic neřekli, kromě toho že to pracuje s nízkými teplotami. Nedokážu si to představit. Jedině, kdyby to bylo na bázi elektromotoru, což by se ale nedalo uplatnit v F1. Léta studia chemie mi nějak nedovolí připustit, že by benzín hořel a nevytvářel teplo.-
erdedy
12:18 21.11.2012 178.40.197.XXXAlebo je to len "šum"...
Fakt je, ze "mozno" nejde ani tak o nizku teplotu, len o nejake posunutie prevadzkovych teplot - nieco podobne ako nedavno tu bol clanok, ze tusim Renault a Mercedes pracovali na zvyseni teplot prevadzkovych kvapalin (z jasnych dovodov). Ale to len hadam.
-
-