DISKUZE K ČLÁNKU Tichá válka v zákulisí: představují nové motory hrozbu?
Napínavá a nepředvídatelná sezona formule 1 pokračuje. A stejně tak zajímavé věci se dějí v zákulisí. Jak to vypadá s novými V6 turbo motory?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tichá válka v zákulisí: představují nové motory hrozbu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:01 13.06.2012 194.160.178.XXXRobert Haug má pravdu v tom, že ceny motorov V6 turbo sú nadsdené,.. ...lebo kto má motoráreň a motory vyrába, tak na tom istom strojnom vybavení na ktorom vyrába V8, vyrobí aj V6. Turbokompresor sa aj tak bude nakupovať od špecializovaných výrobcov KKK, alebo GARET, a ostatné príslušenstvo tak isto, čo môže cenu zdvihnúť v zmontovanom stave s príslušenstvom o nejakých 20%, ale viac nie. Preto považujem slová Roberta H. za veľmi múdre, lebo ak sa tieto v r. 2014 nenasadia, už nebude aktuálne ich nasádzať v budúcnosti, lebo tam je trend hybrid so spaľovaním vodíka, alebo elektromobil. -
-
Hemmis
10:50 13.06.2012 90.177.28.XXXto nevím da to přežije každej možná tým jako sauber se stim vypořádá stane se hudším týmem ale přežije jenže HRT nebo Marussia tam stačí aby se spozdil splacením nějaký sponzor tak jako kdysi u Super Aguri který zmizlo po 4 závodech ikdyž sezonu předtím měly výbornou a často krát bodovaly . já se menším týmům ubec nedivím že nové motory za takovouhle cenu nechtějí
-
-
Hemmis
22:15 12.06.2012 90.177.28.XXXkde se stala chyba?? tady dle mého názoru udělala FIA chybu v tom že nestanovily maximální cenu za jeden motor . myslím že motor V6 bi-turbo o objemu 1,6l jde vyrobit i za 200 000 kč . samo takoví to motor by měl výkon ted plácnu 250koní a to na f1 je dost málo že??? ale dokládá to že takovíto motor splňující předem dané pravidla jde postavit levně . protože každý vyrobce chce mít co nejlepší motor narve do vývoje obrovské peníze a protože není stanovena maximální prodejní cena ted chtěji svoji investici do vývoje co nejdříve vrátit tedy vyšší cenou . fia měla moc tomu zabránit stanovením maximální prodejní ceny za jeden motor . někeří se zaradují až nebude mět HRT na motor a tzím padem nepojedou jenže až díky tomu bude na startu 16 či méně vozů začnou se teprv ptát kde je chyba-
anonym
10:12 13.06.2012 95.102.143.XXXpresne tak, FIA mala stanovit cenu a ak by niekto vrazil do vyvoja ovela vacsie prachy tak by to bol jeho problem ze bude stratovy
ale nenasadit tie motory v 2014 je asi ta najvacsia sprostost lebo ked to budu posuvat tak naklady na vyvoj len porastu a navyse musia vyvijat aj terajsie motory
a mozno FIA mohla este spravit absolutne zmrazene vyvoja terajsich motorov a nie tak ako je to teraz ze cez vyvoj "spolahlivosti" zvysuju vykon. tak by usetrili tiez celkom slusne prachy ktore mohli ist namiesto vyvoja stareho motora na novy
-
-