DISKUZE K ČLÁNKU Williams potvrzuje ukončení smluvy s AT&T, jedná s další telekomunikační společností
Williams dnes potvrdil ukončení spolupráce s americkou společností AT&T. Nového hlavního sponzora hledá opět mezi telekomunikačními společnostmi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Williams potvrzuje ukončení smluvy s AT&T, jedná s další telekomunikační společností
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
FW23 byl dle mého nejrychlejší z pole, ale jak už jsem psal byl nespolehlivý. V roce 2001 vyhráli 4 závody (Imola, Německo, Monza, Kanada) pokud by je nezradil několikrát stroj a tuším že tam byli nějaké chyby v boxech (mechaniků) zkončili by zřejmně první, nebo minimálně druzí. I tak to byl obrovský úspěch, v druhém roce a skončili třetí v šampionátu. V roce 2002 skončil Montoya třetí a Williams skončil druhý v celkovém pořadí a nebýt dominantního vozu Ferrari byli by na tom líp. Vím že je to pouze kdyby coby, ale tohle spojení fungovalo docela dobře. Je pravdou že spolehlivost byla hrozná ale na to že BMW bylo v seriálu pouze druhý či třetí rok to byl obrovský úspěch. Nikdo z nich neměl zkušenosti z F1 a věřím že časem by vyřešili i tu spolehlivost, jak jsi sám uvedl, rok 2004 byl mnohem co se týče spolehlivosti lepší.
-
vanoverlord
21:23 05.01.2012 XXXAk by Williams predal opraty BMW, tak by sa pravidlá nemenili?
Ako malo spojenie BMW s Williamsom pod ich vedením dopadnúť inak ako to spojenie so Sauberom? Pochybujem, že by mali výsledky diametrálne odlišné a svetovej hosp. kríze by sa tak či onak nevyhli.
Ak mal niekto veľké oči tak to bolo práve BMW, ako dodávateľ motorov žal určite väčšie úspechy ako team, ktorý mal plne pod kontrolou - a za to asi ťažko môže Frank, že áno... Čo sa týka pravidiel, tak ja osobne si nepamätám obdobie v ktorom by sa často nemenili a napr. r.2010 sa pravidlá nezmenili nijako radikálnejšie ako v minulosti.
BMW odišlo presne z toho istého dôvodu ako Toyota, Honda a koniec-koncov aj Renault a predpokladám, že po čase sa možno poberie i Lotus (resp.Proton), ba dokonca i Mercedes...automobilky v F1 nikdy zárukou svetlých zajtrajškov neboli, nie sú a predpokladám, že ani nebudú - prečo by to malo byť okrem nejakých zbožných želaní práve v súvislosti s Williamsom inak naozaj stále netuším. -
juras
19:29 05.01.2012 XXXCo se partnerství Williamsu a BMW...
Nakonec myslím jediný co je podstatný je fakt že oba svým způsobem prohráli zatímco spolu mohli vyhrávat a BMW nemuselo z F1 odcházet.
Možná s tím někdo nebude souhlasit,ale chyby byly na obou stranách.
No a tím dalším podstatným faktem je to že Williams dál v F1 pokračuje,BMW už tam není. Nicméně nic není věčné...Williams může skončit v propadlišti dějin a BMW se do F1 zas může vrátit.
Byla by docela sranda kdyby BMW s příchodem nových motorů zavelelo ke comebacku a spojilo se opět s Williamsem. -
David
16:01 05.01.2012 XXXFrank se nechtěl vzdát některých rozhodovacích práv a prodat určitý podíl a tak BMW odešlo. Nevím jestli si myslí že po jeho smrti půjde všechno tak jak on chce. Každopádně promarnil šanci. Spojení z BMW mu mohlo zajistit jak prachy tak schopné lidi které u BMW jsou. BMW má zkušenosti z mnoha motoristických sportů od WTTc až po 24 hodinovky. Sorry ale Frenk je v*l.-
vanoverlord
18:48 05.01.2012 XXXNuž ja sa fakt snažím, ale sorry ako si ťa stále nemôžem pochopiť. Williams je v F1 zatiaľ nepretržite už viac ako 30 rokov a kontrolu nad jeho chodom má stále. Kde je BMW aj s jeho schopnými ľuďmi a čo má pod kontrolou? Takže kto je vlastne ten v*l, lebo Frank ním bude ťažko - ten tu narozdiel od skvelého, skúseného, bohatého a ešte neviemakého BMW stále je. Sauber aby zachránil svoj team, tak ho BMW predal a ako dopadol?
Mimochodom Frank nie je v*l, Frank je sir.-
David
19:52 05.01.2012 XXXPřiznávám že BMW Sauber nedopadl zrovna nejlíp ale odešli protože se nechtěli smířit z neustále se měnícími se pravidli. Nakonec vedení automobilky které se změnilo i změnilo strategii trhu a bylo po všem. Spojení Williams a BMW mohlo dopadnout úplně jinak. Za tu dobu by byli úplně jinde. Mimochodem BMW Williams měl v roce 2001 velkou šanci na to aby byli první. FW23 byl rychlejší než Ferrari, bohužel byl ale také nespolehlivý.-
FWMonty
23:37 05.01.2012 XXX.....FW23 až tak rychlá nebyla V roce 2002 jako první motor BMW točil 19tisíc otáček,ale byl ten motor nespolehliví.To bylo vidět i v roce 2001 a proto kolikrát nedojel vůz FW23.V roce 2003 byl Williams nejblíže k titulu sice v samotném závodě v Japonsku postil technický problém Montoyi na hydraulice.Ale Montoya mohl vyhrát na A1-Ringu nebýt poruchy motoru a právě tam to začalo skřípat mezi BMW a Williamsem.Motory BMW byly spolehlivé až v roce 2004.
-
-
-
-
juras
22:28 04.01.2012 XXXMimochodem, ATT podle velikosti prezentace asi poskytoval týmu spíš telekomikační služby než velkej balík peněz.
Jako hlavní sponzor by se dal v minulosti spíš označit Philips a nebo RBS a nyní PDVSA.
Myslím že prachy jsou důležitý,ale důležitější bude jestli Williams udělal správný krok v personálních změnách v továrně.
Jak někdo nedávno dobře poznamenal (Head tuším),tým nemusí nutně stát na osobnosti Neweyho formátu,ale musí to být správný mix,správná parta.
I Newey musel u Redbullu ten správně šlapající tým vytvořit (a ne jen sám,velkou zásluhu tam má i Horner),nezačli vyhrávat jen proto že on konstruoval auto.
Podle mého názoru Williams trápí v posledních letech to že nedokáže využít potenciál který se v Grove nepochybně nachází. -
juras
22:17 04.01.2012 XXXZatím samé nedobré zprávy...
Ale sleduju pravidelně jak si Williams vede na burze. A tam v poslední době jeho akcie stoupají rychleji než v době kdy jednal s Kimim.
Samozdřejmě to zas nemusí nic znamenat,ale minimálně to naznačuje že nejspíš opravdu jednají s nějakým významným sponzorem.
Reakce na jejich potenciální výkonost to bude těžko,protože ta loňská byla tragická a letošní je ve hvězdách.
Nezbývá než držet palce. -
vanoverlord
18:34 04.01.2012 XXXMyslíš to BMW po ktorom v F1 nakoniec ani pachová stopa nezostala, myslíš toho Maria T. ktorý patril do tej halasnej skupiny rebelantov a tvrdil niečo celkom iné, ako o deň dva neskôr jeho materská firma?
Williams by možno nejaké tie pódia, ktoré by sa dali na prstoch jednej invalidnej ruky zrátať dosiahol, ale nakoniec by asi zasa skončil tam, kde je dnes. -
-
eR
17:30 04.01.2012 XXXRozpočet Williamsu je něco přes 2 miliardy Kč ročně, tak na to by měla každá z českých poboček zahraničních operátorů, jen bych se v případě T-Mobile dost obával růžové formule .
Jinak vážně. Velmi se Willíkům divím, že nehledají sponzory v Číně. V Evropě a USA bude recese minimálně další 2 roky a každá firma si výdaje do F1 dvakrát rozmyslí, kdežto Čína, díky svému obrovskému vnitřnímu trhu, zažije jen zpomalení růstu a megafirem tam už je dost. Takový ChinaMobile by byl naprosto ideální. Má téměř 70% podíl na mobilním trhu Číny a v jeho hospodaření by se sponzoring Williamsu ztratil jak jehla v kupce sena . -
-
vanoverlord
10:18 05.01.2012 XXXNuž priznám sa, že tú odpoveď ani hľadať asi nebudem, lebo BMW i s Theissenom z F1 odišli a to je holý fakt. Iste mali k tomu nejaké dôvody, ale pochybujem, že práve spojenie s Williamsom by malo nejako odchodu BMW zabrániť - takže by Williams bol zasa len tam, kde je i dnes. Alebo chceš tvrdiť, že Williams s Headom by v F1 BMW udržalo doteraz? Ako, pomocou reťaze?
-