Jenik
11:12 13.09.2011
XXX
když už to bereš takhle, tak mi to nedá říct, že největší ztráta času a peněz bylo vůbec vstup jaguaru do F1... tým s neustále se měnícim personálem a bez infrastruktury. Jejich auta byla rok od roku horší, R3 z roku 2002 to korunovalo. Právě že Irvine jezdil s jaguary ještě dost dobře. U něj byl a je hlavní problém, že vede tyhle řeči, upozorňuje na sebe tímhle způsobem a pak si v jejich stínu nikdo nevšimá výkonů na trati s podprůměrným autem ve středu pole. Irvine byl svého času pro jaguar dobrá volba, vždy v klíčové chvíli dokázal získat alespoň nějaké body, byť bych řekl, že ty nejlepší závody, co zajel, zůstaly paradoxně bez bodů.
Jasně že nebyl extraklasa jako Schumacher nebo Häkkinen, udržet ho v boji o titul chtělo vydatnou pomoc kolegů (Německo, Malajsie), ale podobnou službu odváděl předtím Michaelovi tři roky a pro ferrari byl v podstatě ideální dvojka. Rychlý jezdec bez velkých ambicí, dostatečně konzistentní