DISKUZE K ČLÁNKU Pollock: PURE je novými motory velmi zklamáno, přichází o náskok ve vývoji
Výkonný ředitel společnosti PURE Craig Pollock uvedl, že je po odsouhlasení nových V6 turbomotorů pro Formuli 1 velmi zklamaný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pollock: PURE je novými motory velmi zklamáno, přichází o náskok ve vývoji
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
feese
20:08 03.07.2011 XXX
Víc dodavatelů motorů je k ničemu, když je zmražený jejich vývoj dokonce i meziročně... Pokud by se mohlo dál vyvíjet byl bych pro. Ale takhle jsou všechny motory plus minus stejný. Nejlepší byla doba, kdy se každý závod psalo, kdo kolik přidal otáček, koníků navíc, apod.
kubiix
15:35 03.07.2011 XXX
Jde jim o to přiblížit F1 ke komerční výrobě aut, aby se daly věci a technologie aplikované na F1 víc použít na obyčejná auta. A dále je tu absurdní snaha o zelenou F1 a V8 pravda není moc zelený motor.
Změnu bych uvítal, přecejenom momentálně zmrazené V8ky už něco pamatují a ani snahy o inovace schované pod zvyšování spolehlivosti nic zásadního přinést nemohou. R4 1.6 je podlě mě úplně mimo a u schválené 1.6ky mi připadá V6 docela jako overkill. Tahle kombinace se v běžné produkci snad ani nedělá.
Ohledně příchodu dalších automobilek mi připadá že pro ně ani není místo. Vzdyť je to vidět na motorech Cosmorth, že je používají chudší týmy a je to taková znouzectnost a Lotus od nich hned v druhé sezóně utekl. Z lepších týmů asi nikdo nebude chtít riskovat nového výrobce před současným dodavatelem, "motorářské" týmy ani není potřeba zmiňovat. A který výrobce motorů by měl zájem dodávat jen "béčkovým" týmům, nejspíš tajemný PURE.
A Audi vs VW vyjde skoro nastejno, když Audi patří stejně jako Škoda, Seat a další automobilky pod koncern VW Group.
Změnu bych uvítal, přecejenom momentálně zmrazené V8ky už něco pamatují a ani snahy o inovace schované pod zvyšování spolehlivosti nic zásadního přinést nemohou. R4 1.6 je podlě mě úplně mimo a u schválené 1.6ky mi připadá V6 docela jako overkill. Tahle kombinace se v běžné produkci snad ani nedělá.
Ohledně příchodu dalších automobilek mi připadá že pro ně ani není místo. Vzdyť je to vidět na motorech Cosmorth, že je používají chudší týmy a je to taková znouzectnost a Lotus od nich hned v druhé sezóně utekl. Z lepších týmů asi nikdo nebude chtít riskovat nového výrobce před současným dodavatelem, "motorářské" týmy ani není potřeba zmiňovat. A který výrobce motorů by měl zájem dodávat jen "béčkovým" týmům, nejspíš tajemný PURE.
A Audi vs VW vyjde skoro nastejno, když Audi patří stejně jako Škoda, Seat a další automobilky pod koncern VW Group.