DISKUZE K ČLÁNKU Pollock: PURE je novými motory velmi zklamáno, přichází o náskok ve vývoji

Výkonný ředitel společnosti PURE Craig Pollock uvedl, že je po odsouhlasení nových V6 turbomotorů pro Formuli 1 velmi zklamaný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pollock: PURE je novými motory velmi zklamáno, přichází o náskok ve vývoji

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 04.07.2011 11:00 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lojzko

XXX
Craig sa moc sústredil na nový motor a ušla mu dobrá kúpa HRT. Cez Nomuru to bude mastné ! 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

feese

XXX
Víc dodavatelů motorů je k ničemu, když je zmražený jejich vývoj dokonce i meziročně... Pokud by se mohlo dál vyvíjet byl bych pro. Ale takhle jsou všechny motory plus minus stejný. Nejlepší byla doba, kdy se každý závod psalo, kdo kolik přidal otáček, koníků navíc, apod.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pidro

XXX
Motor F1 má vypadat asi takhle: [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ladik

XXX
Teda, Schumimu Dejte, Desetiválec, ach jo, tedy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ladik

XXX
Nechte, jim, Osmiválce, Schumimu, dejte, Desetiválet, jako v Roce 2004, a uvidí, se kdo, by byl, pak Mistr. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kubiix

kubiix

XXX
Jde jim o to přiblížit F1 ke komerční výrobě aut, aby se daly věci a technologie aplikované na F1 víc použít na obyčejná auta. A dále je tu absurdní snaha o zelenou F1 a V8 pravda není moc zelený motor.

Změnu bych uvítal, přecejenom momentálně zmrazené V8ky už něco pamatují a ani snahy o inovace schované pod zvyšování spolehlivosti nic zásadního přinést nemohou. R4 1.6 je podlě mě úplně mimo a u schválené 1.6ky mi připadá V6 docela jako overkill. Tahle kombinace se v běžné produkci snad ani nedělá.

Ohledně příchodu dalších automobilek mi připadá že pro ně ani není místo. Vzdyť je to vidět na motorech Cosmorth, že je používají chudší týmy a je to taková znouzectnost a Lotus od nich hned v druhé sezóně utekl. Z lepších týmů asi nikdo nebude chtít riskovat nového výrobce před současným dodavatelem, "motorářské" týmy ani není potřeba zmiňovat. A který výrobce motorů by měl zájem dodávat jen "béčkovým" týmům, nejspíš tajemný PURE.

A Audi vs VW vyjde skoro nastejno, když Audi patří stejně jako Škoda, Seat a další automobilky pod koncern VW Group.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

xaver

XXX
prosímo vysvětlení rozdílu mezi vstupem VW a Audi, děkuji

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
Kdyby byly R4 motory, tak přijde třeba víc motorářů.. Místo VW mělo být například Audi apd.. Jenom nevim proč když teda nejsou ty čtyřválce, tak neotevřeli dál V8.
Tim myslim včetně vývoje. Ať tedy můžou něco zkoumat - nebo vo co jim jde..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dannak

XXX
Ferrari a Mercedes urcite nebyli ti, kdo R4T chteli, natoz prosazovali. FIA jen chtela nalakat VW, to to ale vzdalo, takze fakticky duvod pro R4 prestal existovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
Furt chtěli R4 motory.. A pak vymyslí úplně zbytečnej kompromis.. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu