15:35 03.07.2011
XXX
Jde jim o to přiblížit F1 ke komerční výrobě aut, aby se daly věci a technologie aplikované na F1 víc použít na obyčejná auta. A dále je tu absurdní snaha o zelenou F1 a V8 pravda není moc zelený motor.
Změnu bych uvítal, přecejenom momentálně zmrazené V8ky už něco pamatují a ani snahy o inovace schované pod zvyšování spolehlivosti nic zásadního přinést nemohou. R4 1.6 je podlě mě úplně mimo a u schválené 1.6ky mi připadá V6 docela jako overkill. Tahle kombinace se v běžné produkci snad ani nedělá.
Ohledně příchodu dalších automobilek mi připadá že pro ně ani není místo. Vzdyť je to vidět na motorech Cosmorth, že je používají chudší týmy a je to taková znouzectnost a Lotus od nich hned v druhé sezóně utekl. Z lepších týmů asi nikdo nebude chtít riskovat nového výrobce před současným dodavatelem, "motorářské" týmy ani není potřeba zmiňovat. A který výrobce motorů by měl zájem dodávat jen "béčkovým" týmům, nejspíš tajemný PURE.
A Audi vs VW vyjde skoro nastejno, když Audi patří stejně jako Škoda, Seat a další automobilky pod koncern VW Group.