DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh z nedostatku předjíždění viní okruhy
Šéf McLarenu Martin Whitmarsh viní z nedostatku předjíždění konfiguraci okruhů. K čemu je spektakulární podívaná na pohádkové prostředí v Abú Zabí, když tento okruh nabízí nudné závodění?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whitmarsh z nedostatku předjíždění viní okruhy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Hmm, tak na ně. Sebrat grip, přemotorovat auta (ať jsou to neovladatelný bestie), zrušit vyasfaltovaný bezpečnostní zóny a vrátit tam kačírek, zrušit tresty za kontakt mezi piloty na trati, zrušit omezení při bránění stopy, zrušit telemetrii. Ach jo. Hezký by to bylo.
-
Mil
15:18 08.03.2011 XXXNo nevím, ono to přece není jen o počtu předjetí. Vzpomínáte před x lety v Itálii, jak se Schumacher marně půl závodu snažil dostat před Alonsa? Bylo to zajímavé a napínavé, ačkoliv ho nepředjel. Ale byly to nervy až do konce. Na některých tratích může být 20 předjetí a stejně to bude nuda.
ad statistiky: ono jde taky o to, kdo koho předjel-jestli se 4x předjede 19. a 20. jezdec, tak si toho ani nikdo nemusí všimnout. -
-
schumidva
12:47 08.03.2011 XXXChápu že můj názor je jen můj názor a nikoho nemusí zajímat, ale pokud nechcete brát kritiku ani od Stewarda ani od Withmarshe tak nemá cenu se dál o tom bavit. No a co se týče reakcí na příspěvky, tak známá mi říká že na blbosti se reagovat musí jinak by si ostatní lidé mysleli že ti dotyční mají pravdu. -
-
rock
12:06 08.03.2011 XXXPočet předjetí na jednotlivých okruzích na závod, průměr za posledních 10 let (od r.2001 vč), jen suché závody a jen takové okruhy, kde se takových závodů odjelo alespoň 5 (ať je statistická chyba pod alespoň nějakou kontrolou)
1. Interlagos 21.7 předjetí/závod
2. Istanbul 20.0
3. Montreal 18.0
4. Bahrajn 17.7
5. Melbourne 16.6
6. Hockenheim 15.9
7. Silverstone 15.8
8. Sepang 14.1
9. Nurburgring 13.4
10. Suzuka 12.6
11. Monza 11.4
12. Spa 11.2
13. Magny-Cours 7.3
14. Hungaroring 7.1
15. Catalunya 6.6
16. Monako 6.1
17. Imola 5.7
Chybí tam Čína, kde se ze 7 ročníků odjely 4 ve větším či menším dešti a Korea, Valencie, Singapur a Yas Marina, kde se jezdí příliš krátce. Čína má našlápnuto do lepší půlky tabulky (někam na úroveň Sepangu), Singapur, Valencie a Yas Marina do horší - asi tak na úroveň Catalunye nebo Monaka. V Koreji se jel jeden závod a to ještě za deště; je brzy soudit. -
Mike17
11:39 08.03.2011 XXXKdyž je nejhorší, s kterým skvělým konstruktétem současnosti ho srovnáváš?
A když vezmu jeho první okruh v Sepangu. Jeden z okruhů na kterých se předjíždí nejlíp. Z kterých tratí ten "paskvil" poskládal? Aspoň jednu pasáž té tratě mi řekni odkud ji převzal prosím. Já už asi vím, střídají se tam zatáčky s rovinkama. ;)
Nic proti, nejsem zrovna jeho fanoušek, ale trochu objektivnosti by neuškodilo.-
schumidva
11:45 08.03.2011 XXXPokud budeš mít chuť přečti si příspěvky, přečti si tento článek a třeba i článek se Jackiem Stewartem, potom nebudeš mít potřebu aby ti někdo něco dokola vysvětloval. Opravdu mě to mlení jedné věci dokola nebaví a ani teť nemám čas se bavit o ho..., mám na práci lepší věci, třeba sledovat testy.-
Mike17
12:18 08.03.2011 XXXČetl jsem pozorně oba články i všechny příspěvky. Nic to nemění na tom, že tvoje kritika Tilkeho není podložená žádnými fakty. Což dokládá i pěkná tabulka od Rocka. Jeho okruhy v předjíždění nijak nevynikají, v dobrým ani ve špatným.
A k reakci tě nijak nenutím. Mám právo vyjádřit svůj názor stejně jako ty. Tak přeji příjemné sledování testů. ;)
-
-
-
rock
10:14 08.03.2011 XXXAha. Takže ty viníš
1. Tilkeho, že nenavrhl lepší tratě, než jsou ty klasické a
2. organizátora F1, že pořádá závody na klasických okruzích, které aktuální F1 už nevyhovují (když připouštíš, že klesá počet předjetí i na klasických okruzích a že je to proto, že se auta za posledních 20 let radikálně změnila).
Takže ty vlastně nechceš závody ani na nových, ani na starých okruzích. Ale může za to Tilke. -
Lojzko
18:51 07.03.2011 XXXMyslím si, že ak je ktorákoľvek nová trať navrhnutá a bolo to tak u tých, ktoré sa kritizujú, že prebehlo kolo, kde sa k návrhu trate vyjadrovali kompetentní : z FIA, FOTA a čo ja viem ešte kto a teraz jeden s tých kompetentných plače, že to nie je tak, ako má byť a hádže všetko na projektanta. Veď keď sa robí projekt, je vypracovaných viacero alternatív a schváli sa tá, ku ktorej bolo najmenej pripomienok a z realizáciou súhlasili všetci. Tak teraz mi nie je jasné, ako niečo mohli postaviť a teraz tvrdia, že oni za to nenesú žiadnu spoluzodpovednosť, ale dáky projektant, ktorý vlasne splnil ich vízie ! -
schumidva
17:56 07.03.2011 XXXCo s tím má společného Tilke? To tu zaznělo mnohokrát jen je potřeba víc číst, a nakonec ty faktory, tak třeba pneu se změnilo obrovkým způsobem, zkracovala se jejich brzdná dráha, lepí nevídaným způsobem a jejich přilnavost je až šíleně nebezpečná. Změnili se motory, dnes jsou to vysokootáčkové stroje které točí přes 20 tisíc. Průměrné rychlosti na okruzích se každým rokem zvyšovali. Aerodynamika vozů se rozjela ve velkém protože začali díly ofoukávat. No a jestli jsi si nevšiml současné vozy F1 nejsou z pravé oceli ale ze slitin, takže mnohem lehčí. A tak dál, je toho mnoho. To by bylo jako porovnávat GTčka s F1, v GT jde nádherně vidět jak jsou ty auta těžké jak na ně působí síly, kdežto F1 jen prolítne zatáčkou. Opravdu, Tilke je nejhorším konstruktérem tratí F1 současné doby.