Kvůli zákazu testu během sezóny zkoušel japonský výrobce také pneumatiky pro rok 2010, které bude pochopitelně ještě v průběhu roku dále vyvíjet.
Všechny čtyři směsi pro rok 2009 byly pro týmy ve Španělsku tento týden dostupné (tvrdé, střední, měkké a super-měkké), stejně jako pneumatiky pro mokro (wet) a extrémní mokro (extreme wet). Silný déšť ve středu umožnil týmům si rovněž vyzkoušet pneumatiky pro jemný déšť (softer wet), které se používají pouze při Velké ceně Monaka.
Podmínky na jihu Španělska ztížily sběr dat, jak vysvětlil Tetsuro Kobajaši: "Opět jsme zažili test, který byl obtížný kvůli změnám teploty, množství vody a silnému větru."
Přesto je technický manažer Bridgestonu spokojený s prací, která byla doposud odvedena: "Neměli jsme žáden velký problém. Týmy chápou, že po tolika změnách v předpisech to bude chvíli trvat, než z pneumatik vytěží maximální výkonnost, a již jsme mohli pozorovat velké pokroky."
Bridgestone spokojeni s vývojem pneumatik
Jediný dodavatel pneumatik pro vozy Formule 1 - firma Bridgestone, je spokojena s množstvím dat, jež získala tento týden v Jerezu, kde se jezdilo od neděle do čtvrtku.
Další zprávy
-
Vlaďka Erbová znovu před oltářem: Třetí svatba známé modelky!
-
V Česku dnes nevyjely některé vlaky! Může za to počasí o víkendu
-
Bouřlivé počasí v Česku ještě nepolevuje! V Praze stoupne Vltava na první stupeň
-
DRAMA v Liberci: Nové informace o počtu a stavu pacientů, které zasáhl blesk!
-
Trumpova "osudová" žena prolomila mlčení! Půjde kvůli Stormy do vězení?
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod