DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: Nejrychlejší Red Bull před McLarenem, Mercedes zbrzdila závada

V Sáchiru dnes začaly předsezónní testy Formule 1. Přítomno bylo všech 10 týmů, které mohly konečně naplno a na závodních pneumatikách prohnat své monoposty po trati. Páteční průběh jsme pro vás sledovali živě. Nejrychlejším časem se blýskl Verstappen. Slibně začali u McLarenu a Alpinu. Mercedes ani Ferrari neměli svůj den.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den testů v Bahrajnu: Nejrychlejší Red Bull před McLarenem, Mercedes zbrzdila závada

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 13.03.2021 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 12.03.2021 12:26
Péro si místo v RB platí, proto může být pro… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2021 09:00
Frnkstappen v hodinách? To říkám furt, že když… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 12.03.2021 11:49
Čumím na přenos z testů a musím říct že ikdyž… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Začátek testů určitě pozitivní...sezona se blíží.
    Výsledky po prvním dnu je těžký vyhodnocovat...řekl bych jen že první střípky do mozaiky alespoň pro mě dnes přidal Redbull a McLaren.
    Očekávám že Mercedes podle dneška nelze vůbec hodnotit...ale přiznám se že si přeju aby se ukázalo že nemá tak velký náskok a že třeba právě Redbull a McLaren mu budou v patách.
    Ale až v neděli odpoledne...po celých 4 dnech bych vynesl první odhady...myslím že dnešek určitě není obrazem skutečného rozložení sil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    z prvního dne testů se nedá prakticky nic usuzovat. někdo měl problémy, někdo jezdil ostošest... ale každopádně je fajn, že se zase něco děje na trati. mě moc těší to, kde je McL, pěkná je pozice Alpinky i Astonu. Sainz daleko před Leclercem - to je taky docela zajímavé. ale opravdu to zatím nic neznamená. spíše juen takové potěšení pro duši fanouška.
    ale mám takový postřeh a dotaz. možná budu za úplnýho ignoranta, ale pořád se mluví o šetření, odebírají se testovací dny atd atd. může mi někdo vysvětlit, když už týmy táhnou přes půl světa na testy a na stejném místě budou za dva týdny i první závody, proč se v testech nejezdí se dvěma vozy? náklady by rozhodně nebyly dvojnásobné, ale dat by nasbírali minimálně dvojnásobek.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Blázníš? To už by jezdce nikdo neukočíroval a místo testu by se rázem konaly první závody. 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Protože by to ještě více zvýhodnilo ty silné týmy.....ty data se někam "dávají" a mít dvě stejné vyvojové auta dražší je aznačně... když pak vlastně s tím co testuješ to pak zahodíš dvakrát a ne jednou. Taky je více místa na dráze.....a o dost. Jasně ne vše má logiku ale je to pro všechny stejné.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        185.99.177.XXX
        jasně, že je to pro všechny stejné. to je v naprostém pořádku. ale ohledně financí a utrácení za "muly" tu máme stropy, takže v tom bych teď až takový problém neviděl. spíš je to zajímavé ve vztahu k tomu článku, na který sem dával odkaz Graham. pokud někdo testuje před testy dva týdny 24/7 na stolici a někdo tu stolici nemá, tak to je mnohem větší disproporce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Přečtěte si tohle :
    elias-mercedes-f1-preseason-secret-weapon

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      super čtení. jen to potvrzuje, že přední týmy jsou někde jinde a ostatní to mají extrémně těžké stáhnout.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Tak tohle není žádná novinka...ale Mercedes v podstatě do F1 přinesl systematiku z automobilového průmyslu. Každý díl včetně samostatných částí a nakonec celého vozu je testován na zkušebních stolicích a tato skutečnost jim dává týdny náskoku...a ten náskok si ve formě času udržují celý rok.
      Jenže tohle je v první řadě o penězích...ktere umožňují provozovat systematicky vývoj monopostu do posledního šroubku.
      Je tam pěkně popsáno jak drtivá část potíží se odstraňuje ještě před tím než auto vůbec vyjede na první test.
      A tenhle systém pak je těžké porazit...když nejste automobilka.
      Myslím že Mercedes nemá rovnocenného protivníka. Ferrari takhle komplexní není, Renault a Honda k F1 takhle komplexně nepřistoupili. A ostatní jsou jen kompars.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Celkem nic nového, ale je to vtipné, protože všichni přijeli na trať a testovali, kdežto Mercedes půl dne měnil převodovku 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Mclaren:

    [odkaz na stránku]

    To "podřiznutí" je zajímavé.
    [odkaz na stránku]

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu