DISKUZE K ČLÁNKU První den testů v Bahrajnu: Nejrychlejší Red Bull před McLarenem, Mercedes zbrzdila závada
V Sáchiru dnes začaly předsezónní testy Formule 1. Přítomno bylo všech 10 týmů, které mohly konečně naplno a na závodních pneumatikách prohnat své monoposty po trati. Páteční průběh jsme pro vás sledovali živě. Nejrychlejším časem se blýskl Verstappen. Slibně začali u McLarenu a Alpinu. Mercedes ani Ferrari neměli svůj den.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První den testů v Bahrajnu: Nejrychlejší Red Bull před McLarenem, Mercedes zbrzdila závada
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
juras
08:53 13.03.2021 88.103.92.XXX
Tak tohle není žádná novinka...ale Mercedes v podstatě do F1 přinesl systematiku z automobilového průmyslu. Každý díl včetně samostatných částí a nakonec celého vozu je testován na zkušebních stolicích a tato skutečnost jim dává týdny náskoku...a ten náskok si ve formě času udržují celý rok.
Jenže tohle je v první řadě o penězích...ktere umožňují provozovat systematicky vývoj monopostu do posledního šroubku.
Je tam pěkně popsáno jak drtivá část potíží se odstraňuje ještě před tím než auto vůbec vyjede na první test.
A tenhle systém pak je těžké porazit...když nejste automobilka.
Myslím že Mercedes nemá rovnocenného protivníka. Ferrari takhle komplexní není, Renault a Honda k F1 takhle komplexně nepřistoupili. A ostatní jsou jen kompars.
Jenže tohle je v první řadě o penězích...ktere umožňují provozovat systematicky vývoj monopostu do posledního šroubku.
Je tam pěkně popsáno jak drtivá část potíží se odstraňuje ještě před tím než auto vůbec vyjede na první test.
A tenhle systém pak je těžké porazit...když nejste automobilka.
Myslím že Mercedes nemá rovnocenného protivníka. Ferrari takhle komplexní není, Renault a Honda k F1 takhle komplexně nepřistoupili. A ostatní jsou jen kompars.
juras
21:52 12.03.2021 88.103.92.XXX
Začátek testů určitě pozitivní...sezona se blíží.
Výsledky po prvním dnu je těžký vyhodnocovat...řekl bych jen že první střípky do mozaiky alespoň pro mě dnes přidal Redbull a McLaren.
Očekávám že Mercedes podle dneška nelze vůbec hodnotit...ale přiznám se že si přeju aby se ukázalo že nemá tak velký náskok a že třeba právě Redbull a McLaren mu budou v patách.
Ale až v neděli odpoledne...po celých 4 dnech bych vynesl první odhady...myslím že dnešek určitě není obrazem skutečného rozložení sil.
Výsledky po prvním dnu je těžký vyhodnocovat...řekl bych jen že první střípky do mozaiky alespoň pro mě dnes přidal Redbull a McLaren.
Očekávám že Mercedes podle dneška nelze vůbec hodnotit...ale přiznám se že si přeju aby se ukázalo že nemá tak velký náskok a že třeba právě Redbull a McLaren mu budou v patách.
Ale až v neděli odpoledne...po celých 4 dnech bych vynesl první odhady...myslím že dnešek určitě není obrazem skutečného rozložení sil.
tom11
18:37 12.03.2021 185.99.177.XXX
jasně, že je to pro všechny stejné. to je v naprostém pořádku. ale ohledně financí a utrácení za "muly" tu máme stropy, takže v tom bych teď až takový problém neviděl. spíš je to zajímavé ve vztahu k tomu článku, na který sem dával odkaz Graham. pokud někdo testuje před testy dva týdny 24/7 na stolici a někdo tu stolici nemá, tak to je mnohem větší disproporce.
GRAHAM
18:17 12.03.2021 109.81.213.XXX
Protože by to ještě více zvýhodnilo ty silné týmy.....ty data se někam "dávají" a mít dvě stejné vyvojové auta dražší je aznačně... když pak vlastně s tím co testuješ to pak zahodíš dvakrát a ne jednou. Taky je více místa na dráze.....a o dost. Jasně ne vše má logiku ale je to pro všechny stejné.
tom11
18:09 12.03.2021 185.99.177.XXX
z prvního dne testů se nedá prakticky nic usuzovat. někdo měl problémy, někdo jezdil ostošest... ale každopádně je fajn, že se zase něco děje na trati. mě moc těší to, kde je McL, pěkná je pozice Alpinky i Astonu. Sainz daleko před Leclercem - to je taky docela zajímavé. ale opravdu to zatím nic neznamená. spíše juen takové potěšení pro duši fanouška.
ale mám takový postřeh a dotaz. možná budu za úplnýho ignoranta, ale pořád se mluví o šetření, odebírají se testovací dny atd atd. může mi někdo vysvětlit, když už týmy táhnou přes půl světa na testy a na stejném místě budou za dva týdny i první závody, proč se v testech nejezdí se dvěma vozy? náklady by rozhodně nebyly dvojnásobné, ale dat by nasbírali minimálně dvojnásobek.
ale mám takový postřeh a dotaz. možná budu za úplnýho ignoranta, ale pořád se mluví o šetření, odebírají se testovací dny atd atd. může mi někdo vysvětlit, když už týmy táhnou přes půl světa na testy a na stejném místě budou za dva týdny i první závody, proč se v testech nejezdí se dvěma vozy? náklady by rozhodně nebyly dvojnásobné, ale dat by nasbírali minimálně dvojnásobek.
kubajs
17:55 12.03.2021 45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek