DISKUZE K ČLÁNKU Šest kol ve Formuli 1 (plus malá výjimka)
Konzervativní náhled na závodní vůz má zakódovaný úzus čtyř kol, jak tomu u správného dvoustopého vozidla bývá. Občas se však najdou výjimky, na nichž někteří demonstrují možnost vystoupit z obvyklého klišé, jiní zase berou i relativní neúspěch jako potvrzení, že je nutné se držet zavedených pořádků. Šestikolové vozy jsou proto brány stále jako rarity, i když občas dokázaly dosáhnout zajímavých výsledků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šest kol ve Formuli 1 (plus malá výjimka)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
Malá poznámečka šest kol a rychlost -to napadlo už pana Porsche když po něm Hitler chtěl rychlostní rekord s německým autem a na německé půdě.A jelikož v Německu neexistovala dost dlouhá rovinka, tak Porsche plánoval a sestrojil doutník s velkým výkonem , kvůli akceleraci a aby byl schopen ten výkon dostat na silnici , tak to mělo šest kol.Nikdy to nevyjelo ale foto lze vidět v knize "Rychlost hřích století"-autor Karel Hrubec...
-
Raider
17:54 11.05.2014 85.70.74.XXXJa, Ja, Mercedes T80, i v dnešní době celkem pozoruhodné vozidlo... součinitel odporu 0,18, letecký motor V12 45l o výkonu 3000 koní, maximální rychlost odhadována na více než 700 km/h.
Mercedes byl několikrát přesvědčován, aby celý projekt zkusil obnovit, protože pokud by T80 dosáhl plánovaných 700 km/h stal by se i dnes nejrychlejším vehiklem s pístovým motorem... Je k vidění v muzeu MB ve Stuttgartu. Za nevyjetí T80 může do jisté míry smrtelná nehoda tehdy velmi populárního pilota Bernda Rosemayera, který zemřel při pokusu o překonání rychlostního rekordu v roce 38. Pokus T80 o rychlostní rekord byl poté odsunut na rok 1940 a to už byla válka v plném proudu...
[odkaz na stránku]
-