DISKUZE K ČLÁNKU GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO
Jestliže se svět F1 obracel k okruhu v Le Castellet v naději, že se snad povede něco v průběhu šampionátu 2019 něco změnit, už tréninky a kvalifikace leccos napověděly a závod to jenom potvrdil. Vítězná vlna Stříbrných šípů stále nebyla přerušena.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP FRANCIE: Překvapení? Zapomeňte. Nadvláda Mercedesu trvá + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovalo 6 lidí)
23.06.2019 17:35
Co říct o tomhle závodě? No nevím.
Lewise to snad… »
» Mansell_fan
(Hlasovali 4 lidé)
23.06.2019 17:39
Ať už to s Riccim dopadne jakkoliv, myslím že to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
21:50 24.06.2019 37.188.149.XXXPo dechberoucím a nezapomenutelném závodě ve Francii se v motorhome Red Bullu sešel Helmut Marko s Nicolasem Todtem, který je manažerem jistého ruského torpéda-
-
-
Mike17
09:41 26.06.2019 185.149.130.XXXTo fakt ne. Myslíš, že mu dělali speciálně na míru pomalé auto, aby světu ukázali, jak se světu nedaří? Nechali ho schválně v "každém druhém" závodě nabourat, aby si mohli poskládat auto nové?
Víš, týmová režie má smysl, pokud chceš jednoho pilota udělat mistrem světa. Pokud tým je rád za to, že získá vůbec nějaké body, je úplně debilní o ně úmyslně přicházet.-
-
Mike17
15:54 26.06.2019 185.149.130.XXXA jo, promiň. Já zapomněl, že neumíš číst. To, že se týmová režie dělá v případě zisku titulu (nebo aspoň vítězství v závodu) jsem psal zbytečně. Moje chyba.
Jinak skvělá paralela. Protože čistě teoreitcky (nějak jsi mi neobjasnil, jak měl získat titul Webber) dělali režii pro Vettela k zisku jeho titulu, tak se připravili o body jen proto, aby Gasly měl o něco víc bodů a ztratili dle tebe úplně zbytečně lepší pozici, než byla ta devátá.
Ono ztratit nějaký bodík z několika set, aniž bys ztratil pozici v PK, není moc dobré (jsou to prachy), ale dá se to někdy obětovat kvůli titulu nebo vítězství. Ztratit v tomto případě přes 25b, aby skončili s pouhými 33b a ztratit pozice v PK, jen proto, aby se jeden z pilotů cítil o fous lépe, je totální stupidita (omlouvám se za tak mírný výraz). Tohle vymyslíš jen ty.
Jinak jsi si vědom toho, že tu vlastně říkáš, že STR-Honda byla mnohem lepší, než co ukázala na trati???
Je vidět, že jsi opravdový znalec, jen to sřílení gólů do vlastní branky je "trošičku" kontraproduktivní. Ale jsem za to rád. Proto mne diskuse s tebou tak baví. Člověk se nemusí ani namáhat s hledáním argumentů. Dodáš mi je sám, na zlatém podnose. Stačí je jen zkopírovat.
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
18:17 24.06.2019 194.79.55.XXXjsem zvědav, jestli Valtteri ještě letos ukradne aspoň jedno auto -
HellHogr
15:48 24.06.2019 86.49.242.XXXMusím říct, že ohlasy na včerejší závod konečně snad donutí liberyt a FIA ke krokům co skutečně pomůžou, a to si představte jak bude vypadat závod v Nizozemsku, tam to bude ještě horší proces, opravdu včera byl staršný závod rozhodla ho šetrnost k pneu - to ne kvůli Pirelli, ale kvůli prodloužení doyb v boxech, trať dobrá pro challange ale ne samotný závod, proboha i v Maďarsku se závodí daleko lépe, jako hlavní problém vidím opravdu v tom, jak to ptýmy si můžou dovolit vyvijet dva projekty najednou a sypat obrosvké peníze, ten rozdíl prostě nesmažete, navíc i výběr tratí je ne moc dobrý každým rokem .. je potřeba mít stabilní pravidla s rozpočtem 120mil a hotovec, nezapočítat do něj pouze platy zaměstnanců a administratviu HR, jinak tolhe bude dál a dál pokračovat ..-
daaviid23
15:57 24.06.2019 90.182.169.XXXMclaren ve svých nejlepších letech dokázal dát druhému týmu v závodě kolo a spousta lidí to nazývá zlatým obdobím F1.
Obecně vzato rozdíly mezi týmy byly historicky ještě větší než jsou teď. My jsme jen zmlsaní roky 2010-2014, kdy ty rozdíly až na výjimky byly opravdu malé. Toho můžeš dosáhnout jen těžkou regulací, která půjde ale proti podstatě F1.
Zkráceně řečeno, tak nízkej strop si strč za klobouk.
-
-
-