Před letní přestávkou si Michael Schumacher vyjel letošní první pole-position v Maďarsku a závod dokončil na druhém místě, i když v posledních kolech se viditelně trápil s odcházejícími pneumatikami.
Velká cena Turecka je dalším horkým závodem, navíc na prakticky neznámém povrchu. Ferrari nechtělo příliš riskovat a přivezlo starší typ pneumatik Bridgestone. Ty by měly extrémní podmínky přečkat, ale žádný velký výsledek nelze od Ferrari očekávat.
"Zvolili jsme starší, vyzkoušenou směs, protože výdrž tady bude mimořádně důležitá a mezi novými pneumatikami, o kterých jsme uvažovali, jsme to pravé nenalezli," vysvětluje Ross Brawn, technický ředitel Ferrari. "Je tu ta dlouhá a rychlá levá zatáčka, kvůli které jsme se o pneumatiky hodně obávali. Máme modifikovanou verzi pneumatik z Magny-Cours a Silverstone. Nebudou tak rychlé v prvním kole, ale vydrží dlouho. Podle toho musíme přistupovat k závodu."
Ve volných trénincích se oba piloti Ferrari pohybovali na konci výsledkových tabulek.
Foto: Scuderia Ferrari
Problém Ferrari - pneumatiky
Italská stáj vsadila v Turecku na tvrdší směs, pneumatiky musí přečkat těžký závod.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton