OMV se stala partnerem první Grand Prix v Turecku a na takto získaných zkušenostech, informacích a výsledcích bude učiněno rozhodnutí, zda se také bude ve Formuli 1 prezentovat ve spolupráci s některým týmem.
V tureckých médiích budou probíhat soutěže a výherci obdrží vstupenky na závod GP Turecka. OMV věnuje na propagaci závodu i sebe sama 400 lístků.
Foto: BAR Honda
OMV partnerem GP Turecka
Přední evropská petrolejářská společnost zvažuje dlouhodobou investici do reklamy v F1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Audrey Hepburnová (†63): Filmová legenda by dnes měla 95. narozeniny!
-
VIDEO: Kim Čong-un drtí TikTok propagandistickou písní
-
Jak se má princezna Kate? Rodinná návrhářka se podělila o tíživé pocity!
-
Dara Rolins to schytala kvůli proměně: Nálož od Agáty s Ornellou!
-
Požár v Tlumačově: Dva zranění hasiči, lidé nemohli větrat
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO