OMV se stala partnerem první Grand Prix v Turecku a na takto získaných zkušenostech, informacích a výsledcích bude učiněno rozhodnutí, zda se také bude ve Formuli 1 prezentovat ve spolupráci s některým týmem.
V tureckých médiích budou probíhat soutěže a výherci obdrží vstupenky na závod GP Turecka. OMV věnuje na propagaci závodu i sebe sama 400 lístků.
Foto: BAR Honda
OMV partnerem GP Turecka
Přední evropská petrolejářská společnost zvažuje dlouhodobou investici do reklamy v F1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul