Otmar Szafnauer za Hondu opět kritizoval FIA za pozdní změny technických předpisů. Požadavek na výdrž motorů po dva kompletní závodní víkendy přišel na poslední chvíli a přepracování motoru přineslo místo úspor prodražení.
„Kromě toho jsme se museli pustit do přípravy osmiválcových motorů na příští rok, a to dále zvedlo už tak vysoké náklady,“ dodal Mario Illien za Mercedes, který věří tomu, že v případě brzkého oznámení změn a setrvání u prodlužování životnosti motoru by bylo slibované úspory peněz docíleno.
Naopak Ferrari stojí znovu na straně FIA. Mattia Binotto z oddělení motorů připustil, že motory V8 jsou správnou cestou ke snížení rychlosti vozů F1. „V pořádku, jsou to další výdaje, ale nyní je čas udělat to. S dvojnásobnou životností pro rok 2005 jsme ušetřili 10%.“
Jedni ušetřili, druhé stály změny ještě více peněz. Na první pohled mezi řádky to vypadá, že Ferrari má v Maranellu fungující věšteckou kouli a nebo vědělo vedení týmu více, než lidé u Hondy a Mercedesu?
Foto: BAR Honda
Motory a finanční náklady
Mercedes, Honda a Ferrari se vrátili v Bahrajnu k předpisům, penězům, předpokladům a skutečnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?