Motory a finanční náklady

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Mercedes, Honda a Ferrari se vrátili v Bahrajnu k předpisům, penězům, předpokladům a skutečnosti.

Otmar Szafnauer za Hondu opět kritizoval FIA za pozdní změny technických předpisů. Požadavek na výdrž motorů po dva kompletní závodní víkendy přišel na poslední chvíli a přepracování motoru přineslo místo úspor prodražení.

„Kromě toho jsme se museli pustit do přípravy osmiválcových motorů na příští rok, a to dále zvedlo už tak vysoké náklady,“ dodal Mario Illien za Mercedes, který věří tomu, že v případě brzkého oznámení změn a setrvání u prodlužování životnosti motoru by bylo slibované úspory peněz docíleno.

Naopak Ferrari stojí znovu na straně FIA. Mattia Binotto z oddělení motorů připustil, že motory V8 jsou správnou cestou ke snížení rychlosti vozů F1. „V pořádku, jsou to další výdaje, ale nyní je čas udělat to. S dvojnásobnou životností pro rok 2005 jsme ušetřili 10%.“

Jedni ušetřili, druhé stály změny ještě více peněz. Na první pohled mezi řádky to vypadá, že Ferrari má v Maranellu fungující věšteckou kouli a nebo vědělo vedení týmu více, než lidé u Hondy a Mercedesu?


Foto: BAR Honda

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy