Kobajaši: V prvních chvílích jsem se na trati cítil jako na jiné planetě

Caterham | foto: Renault Sport F1

V Bahrajnu by chtěl absolvovat simulaci závodu, věří, že díky práci Renaultu na nových motorech se mu to podaří.

Kamuj Kobajaši se připravuje na návrat za volant Caterhamu v Bahrajnu poté, co se stal v Jerezu pilotem s nejdelší odjetou vzdáleností v monopostu s motorem Renault. Jeho vůz CT05 byl jediným, který měl méně problémů s novým francouzským šestiválcem a z toho důvodu mohl v Španělsku absolvovat delší první testování.

Japonský jezdec Kamuj Kobajaši v rozhovoru pro italský tisk mluvil o prvních pocitech po návratu do světa velkých cen po roční pauze. „Skvělý pocit, i když jiný v porovnání s tím, co jsem si pamatoval z minulosti. Přiznávám, že v prvních chvílích jsem se na okruhu cítil jako na jiné planetě, když bych to měl porovnat s tím, co si pamatuju z roku 2012. Ale pak jsem si okruh za okruhem začal zvykat a rychle jsem si obnovil všechny automatické pohyby.“ Na dotaz ohledně problémů s motorem Renault v průběhu prvních testů v Jerezu Kamuj reagoval: „U nové pohonné jednotky jsme byli omezováni problémy s elektrikou, ale mluvíme o úplně novém testu s úplně novou technikou.“

S příštím testováním v Bahrajnu spojuje Kobajaši své naděje, že se mu podaří absolvovat více kilometrů při získání více zkušeností s novým vozem a zároveň se mu podaří dostat z něj maximum, aby věděl, kde jsou limity monopostu. „Věřím, že celý tým bude spokojený, když se nám podaří simulovat závod. Už v Jerezu jsme absolvovali hodně kol na okruhu, to bylo pozitivní, ale technici touží po dalších kilometrech, aby pochopili a vyřešili všechny prvotní problémy. Náš systém chlazení vypadá být dobrý, takže v Bahrajnu budeme přemýšlet nad dalším vývojem monopostu a budeme prověřovat výkony monopostu.“ Co se týče spolehlivosti motoru, Kobajaši se spoléhá na schopnost Renaultu adekvátně reagovat a věnovat řešení problémů ve zbývajících týdnech před prvním závodem všechny své síly. „Jsem přesvědčen, že Renault přiveze do Bahrajnu prověřený technický balík a že se mu podaří splnit všechny stanovené cíle testování.“

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 2 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy