Novinky
-
Tvrdá jednání na obzoru - narazí? Prezident FIA chce Ferrari zbavit práva veta
-
F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena
-
Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje
-
Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor
-
Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje
-
Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso
-
Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen
-
Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky
-
Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1
-
Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem
-
"Inženýři jsou hodně v pohodě, do super rychlého auta jsme dali vše," říká prezident Ferrari
-
"Mám na to vyhrávat tituly, čeká mě velmi důležitý rok." Pérez touží po špičkovém týmu
-
McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell
-
"Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku
-
Rozpočtové stropy samotné vysoké náklady v F1 nevyřeší, domnívá se Todt
-
Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu
-
Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí
-
Sauber byl loni s vozem půl roku pozadu, letos učinil dobrá rozhodnutí a vše jde podle plánu
-
Cosworth by se do F1 nejspíše nevrátil ani po zjednodušení motorů
-
Renault očekává slabší kvalifikační módy u soupeřů. Jak chce zajistit vyšší spolehlivost?
-
McLaren je hrozbou, uvědomuje si Lowe. Poslední vývoj Williamsu si ale pochvaluje
-
Kvjat našel útočiště u Ferrari, stává se jeho vývojovým jezdcem
-
Alonso dělá se sportovními vozy chybu, upozorňuje Webber
-
Force India zvýšuje efektivitu aerodynamického tunelu v Kolíně, plánuje zlepšení továrny
Rubriky zpravodajství