DISKUZE K ČLÁNKU Výhody vyšší světlé výšky Red Bullu v zadní části vozu

Je to specialita Adriana Neweyho, jeho vozy jezdí vpředu s jasně nižší světlou výškou než vzadu. Zní to jednoduše, ale ve skutečnosti tomu tak není. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tohoto řešení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Výhody vyšší světlé výšky Red Bullu v zadní části vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 02.03.2013 09:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 16 lidí) 28.02.2013 16:07
Díky za skvělý článek 01 »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 13 lidí) 28.02.2013 22:54
01 tohle je přesně důvod, proč jste v ČR … »
» uzivatel000820 (Hlasovali 3 lidé) 01.03.2013 10:17
To mě taky překvapilo, bylo by zajímavé vědět… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Ja si myslím,.. ...že pre takého človeka, akým je Adrian a jeho riešiteľský tím, to nebude problém vyriešiť ani v r. 2014, lebo s príchodom nových pohonných jednotiek 1,6 V6 Turbo s ERS, bude mapa motora určujúca, ak otáčky motora kôli dobrému využitiu termálnej energie z MGUH, nemajú klesnúť pod 10 500 ot./min, lebo je to potrebné na dostatočné roztáčanie turbokompresora. Ak sa budú pohybovať v rozmedzí 10 500 do 15 000 o./min., to zaručí využiť maximálny prietok mapiva na jeho najefektívnejšie spálenie v turbomotore a jeho využitie s najvyššou možnou účinnosťou a v tom rozmedzí bude pohonná jednotka produkovať dostatok výfukových plynov, ktoré aj z jednej koncovej rúry sa dá tvarovo upravenou koncovkou usmerniť tak, aby efekt Coanda zabezpečoval všetko to, čo doteraz. 11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

91.127.5.XXX
Hej je to zaujímavé, ono je to dobre vysvetlené aj v jednom videu na tejto stránke. Scalabroni tam čmára na papier a oplatí sa to pozrieť.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

AAA

91.127.5.XXX
Ono aj na to bol článok, že ten systém čo používajú McL a spol nie je horší, ale založený na niečom inom. RB a Lotus používajú extrémne riešenie coanda, ktoré však funguje iba ak je zošliapnutý plyn. Mcl zas využiva kompromis medzi klasickou aerodynamikou a coanda efektom kedy je síce coanda efekt slabši ale auto je v zákrutách efektívne aj keď nemá pilot zošliapnutý plyn.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000820

uzivatel000820

82.208.5.XXX
To mě taky překvapilo, bylo by zajímavé vědět kolik vzduchu je k dispozici pod podlahou pro difuzor a kolik generují výfuky. Taky se delší dobu ví, že výfukové plyny zahřívaly RedBullu díky nějaké součástce u kola lépe zadní pneumatiky (přesně si to nepamatuji) takže jestli mají pořád nějakou výhodu oproti ostatním...

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

HaJ

90.180.91.XXX
Děkujeme všem za kladné ohlasy 03

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

194.228.20.XXX
01 tohle je přesně důvod, proč jste v ČR bezkonkurenční. Díky za pěkné čtení.

+ 13 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
NeweyLeaks Pěkné čtení. Jen tak dál, odhalujte triky z Neweyho kuchyně. Příště přidejte nějaká podrobnější data a obvolám konkurenci, že na f1news vytvořili novou sekci NeweyLeaks, jestli se nechtějí podívat. 12

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jaja

217.170.102.XXX
Opět velice poučný článek. Redakci 01 01

+ 16 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fjenda

89.24.9.XXX
super článek Jenom bych rád doplnil, že letos (stejně jako loni) si dal Red Bull výfuky dost daleko od střední části vozu, přičemž se snaží "sebrat" vzduch obtékající bočnice ze stran a nahradit je výfukovými plyny. Tím se nahrazuje ztracený přítlak ze systému z roku 2011. Dlouho jsem na tohle nemohl přijít, až letos mi došlo, proč má Red Bull za bočnicemi sběrné kanálky a kam vedou. Je to génius, ten pan Newey. Fór je v tom, že jediným týmem, který má letos stejné řešení výfuků, je Lotus, ostatní využívají méně efektivní systém. No, brzy uvidíme, jak na tom kdo je.03

+ 12 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Audiofil

147.32.119.XXX
Takže výfuky u RB slouží k utěsnění proudu z boku a nejde o ten proud jako takovej, kterej jde na difuzor?

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

188.175.121.XXX
Díky za skvělý článek 01

+ 16 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama