DISKUZE K ČLÁNKU Renault R30 ve Valencii: Nejen nové výfuky

Renault s sebou přiváží nové díly na každý závod. Ve Valencii se dnes krom dalších modifikací objevily také přepracované výfuky po vzoru Red Bullu, nová podlaha i přední přítlačné křídlo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault R30 ve Valencii: Nejen nové výfuky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 01.07.2010 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2010 11:46
Ano, na to narážel i Kubica ve svém komentáři … »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 01.07.2010 16:41
Francouzské stránky pro fanoušky Renaultu (mj.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Francouzské stránky pro fanoušky Renaultu (mj. občas zde něco obšlehnou):
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, na to narážel i Kubica ve svém komentáři (cítil více gripu pod plným plynem).
    A je možné, že to bylo příčinou Massova smyku ve druhém tréninku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Nevýhody ... množství výfukových plynů bude přímo úměrné otáčkám motoru, takže jejich působení na difusor se bude s otáčkami měnit. Asi to bude vyžadovat zvyk a správné nastavení, ale přinejmenším to první by piloti F1 měli zvládnout během prvního tréninku s novým systémem.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Podlaha nevýhody snad žádné - problémem je spíše, aby vydrželo zavěšení, teplota výfukových plynů přesahuje 800 °C a to už není legrace.

    Na zahřívaní pneu se mě už pár lidí ptalo: je to mýtus. Ty plyny nefoukají na pneumatiky, zasahují maximálně jejich vnitřní okraj. U pneumatik jde o to, aby se teplota rozložila po celém povrchu, aby správně fungovaly a poskytovaly optimální grip. Týmy výfukové plyny pro jejich ohřev nepoužívají - Red Bull má dokonce na krajích podlahy takový plot, který má bránit jejich pronikání k pneumatikám.

    Otočné výfuky ne, pohyblivé aerodynamické elementy jsou zakázány.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Moc pěkně, snad jim to i pojede. Jaké nevýhody může mít podlaha na kterou jsou připevněné výfuky?
    Zajímavé, že u ferrari je nechali kulaté a tady je udělali placaté, což mi přijde lepší.
    Pokud by byl výfuk ukrytý v kapotáži, mohl by být otočný? Jako, že by na začátku foukal na pneu ať je zahřeje a následně by se přesměroval na difuzor.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama