DISKUZE K ČLÁNKU Renault R30 ve Valencii: Nejen nové výfuky

Renault s sebou přiváží nové díly na každý závod. Ve Valencii se dnes krom dalších modifikací objevily také přepracované výfuky po vzoru Red Bullu, nová podlaha i přední přítlačné křídlo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault R30 ve Valencii: Nejen nové výfuky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 01.07.2010 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 26.06.2010 11:46
Ano, na to narážel i Kubica ve svém komentáři … »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 01.07.2010 16:41
Francouzské stránky pro fanoušky Renaultu (mj.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Francouzské stránky pro fanoušky Renaultu (mj. občas zde něco obšlehnou):
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ano, na to narážel i Kubica ve svém komentáři (cítil více gripu pod plným plynem).
    A je možné, že to bylo příčinou Massova smyku ve druhém tréninku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Nevýhody ... množství výfukových plynů bude přímo úměrné otáčkám motoru, takže jejich působení na difusor se bude s otáčkami měnit. Asi to bude vyžadovat zvyk a správné nastavení, ale přinejmenším to první by piloti F1 měli zvládnout během prvního tréninku s novým systémem.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Podlaha nevýhody snad žádné - problémem je spíše, aby vydrželo zavěšení, teplota výfukových plynů přesahuje 800 °C a to už není legrace.

    Na zahřívaní pneu se mě už pár lidí ptalo: je to mýtus. Ty plyny nefoukají na pneumatiky, zasahují maximálně jejich vnitřní okraj. U pneumatik jde o to, aby se teplota rozložila po celém povrchu, aby správně fungovaly a poskytovaly optimální grip. Týmy výfukové plyny pro jejich ohřev nepoužívají - Red Bull má dokonce na krajích podlahy takový plot, který má bránit jejich pronikání k pneumatikám.

    Otočné výfuky ne, pohyblivé aerodynamické elementy jsou zakázány.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Moc pěkně, snad jim to i pojede. Jaké nevýhody může mít podlaha na kterou jsou připevněné výfuky?
    Zajímavé, že u ferrari je nechali kulaté a tady je udělali placaté, což mi přijde lepší.
    Pokud by byl výfuk ukrytý v kapotáži, mohl by být otočný? Jako, že by na začátku foukal na pneu ať je zahřeje a následně by se přesměroval na difuzor.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama