DISKUZE K ČLÁNKU

Rozhovor s Markem: Jsme rychlí, ale Ferrari už nestáhneme - čekají nás penalizace

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko hodnotí v rozhovoru pro AMuS výkony svých pilotů ve Velké ceně Japonska a šance svého týmu na stažení náskoku Ferrari, které je mezi konstruktéry druhé. Vyjadřuje se také k aktuální rychlosti jejich monopostu, k situaci v Toro Rosso či nedostatku talentovaných pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Markem: Jsme rychlí, ale Ferrari už nestáhneme - čekají nás penalizace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 12.10.2017 07:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 10:14
Kde Verstappen ve srovnání s Hamiltonem ještě… »
» Pepan (Hlasovali 3 lidé) 11.10.2017 10:27
No já měl z celého rozhovoru pocit že oni mají… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 11.10.2017 20:09
A přesně tak to Marko myslel. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Diví se, že nejsou jezdci. ALe nepostarali se o to hlavně oni. Kdo rozjel bům těhlech mladíků. Z F1 odešli slušní jezdci, jelikož museli uvolnit místo mladším. A tedka se diví, že nemá kde brát? Ono vyberou talenty brzo a pak se divěj, že je za nimi díra.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    213.175.51.XXX
    Kde Verstappen ve srovnání s Hamiltonem ještě ztrácel?
    HM: Během fáze virtuálního safety-caru jsme ztratili 1,5 sekundy. Tady Hamilton předvádí svou rutinu. Během těch kol jednoduše jezdil kratší cestou než Max.

    Lewis předvádí svou genialitu 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama