DISKUZE K ČLÁNKU Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po závodu v Bahrajnu rozebírá pro oficiální stránky Formule 1 ztrátu Red Bullu, stahování náskoku nejlepších a nastiňuje, kdy se dočkáme dalších pokroků na straně šasi a pohonné jednotky Renaultu, jenž je částečně zodpovědný za jejich manko. Důrazně také požaduje zjednodušení motorů a vstup nezávislého dodavatele, jinak by podle něj mohl rakouský tým vrcholnou disciplínu motorsportu opustit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 24.04.2017 08:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 20.04.2017 12:05
Nashledanou. »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2017 16:12
Vidíš, kdybys se mnou nesouhlasil, nedostal bys… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 4 lidé) 20.04.2017 12:49
Presne, oni nechteji nezavisleho dodavatele nebo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Rozdíl ve spojení trošičku je. Akorát není jasné ke kterému období se vztahuje ta atraktivní a ke kterému ta atraktivnější F1.
                To jako, když vyhrává Mercedes tak je F1 atraktivní a když vyhrávali RedBullíčci byla atraktivnější?
                Vzhledem k tvým názorům, bych se ani nedivil, kdybys to takto cítil... 02 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Ty si z toho vyvozuješ zase stupidity. Já psal, že by F1 nebyla atraktivnější. Je úžasné, co si zase z této naprosto jednoduché věty odvozuješ ty. Já to beru celkově. Najdou se 2 sezony (2011, 2013), které byly díky RB možná méně atraktivní. V ostatních, za celou jejich existenci, atraktivitu zvýšili. Minimálně tím, že byly na trati o 4 vozy více a nikdy žádný jejich vůz nebyl mezi těmi,co tam byli jen "do počtu". Většinou byli (aspoň samotný RB) nadprůměrným týmem a někdy díky nim byl šampionát napínavý až do konce (2009,2010,2012). Přínos posledních 3 sezon jsem už zmínil.
                  Takže netuším, proč by celkově byla F1 bez nich atraktivnější. 02 02 02

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Pokud chceš aby ostatní cítili rozdíl v tom co píšeš, pak musíš psát jasněji.
                    Když napíšeš "nebyla bez nich atraktivnější", pak musíš uvést alespoň období s kterým srovnáváš. Pokud toto neuděláš, pak si lze vyvodit, že srovnáváš s celým obdobím existence F1, kdy tam RedBull nefiguroval. A v tom případě najdu sezóny, které byly rozhodně atraktivnější, než sezóny s RedBully.
                    A pokud se chceš koukat do budoucnosti "s a bez" RedBullů, pak si myslím, že jde pouze o spekulace, bez jakýchkoliv argumentů. To prostě vědět nemůžeš.

                    Ale vlastně ty víš všechno. Dokonce i to, že v Číně Kimi lhal, když si stěžoval na výkon auta. Tak mi vysvětli, proč mu hned následující trénink v Bahrajnu odešlo turbo po dvou kolech? Nemohlo být náhodou příčinou jeho problémů v minulém závodě? Ale nečekám, že dokážeš uznat svůj omyl. Tak toho raději nechám...

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jakože jsem když jsem napsal, že bez RB by nebyla F1 atraktivnější, tak jsem tím myslel v dobách, kdy RB nejezdil??? Tobě to dává smysl???
                      Asi celkem logicky jsem myslel období, kdy RB jezdil ne?
                      A v současné době její straktivitu snižuje čím? Že nejsou na špici jen 2 týmy??? No to je fakt peklo. 20

                      Uznám svůj omyl, když ho udělám. A já ho udělal?
                      1. Neřekl jsem, že nějakou poruchu mít nemohl, jen že nebyla velká, když to na jeho zrychlení nebylo nijak poznat. Chápu, pro tvé černobílé vidění je to totéž, vnímavější jedinci si všimnou rozdílu.
                      2. Jeho porucha turba nějak souvisela s výkonem v předešlém závodě??? Nějaký důkaz, nebo aspoň indicie?

                      Svůj omyl jsem už přiznal několikrát, nemám s tím probém. Což se o tobě říct nedá. Viz minulá diskuse právě o Kimiho Číně, kdy jsem ti zcela jasně na číslech dokázal, že problém byl v rychlosti Kimiho a ne v "nesprávné" strategii Ferrari. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama