DISKUZE K ČLÁNKU Exkluzivní rozhovor s tvůrci profesionální verze rFactoru - rFactoru Pro

rFactor je v našich končinách velmi dobře známý a oblíbený PC simulátor. Slyšeli jste ale už o rFactoru Pro? Jak se liší od běžného rFactoru? Na jakém hardwaru běží? Jak probíhá skenování tratí pro týmy F1? Používají při jeho tvorbě CFD? Jak je ověřována věrohodnost výsledků simulátoru? Nejen na tyto dotazy odpovídá Chris Hoyle - technický ředitel rFactoru Pro.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Exkluzivní rozhovor s tvůrci profesionální verze rFactoru - rFactoru Pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 09.11.2010 12:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2010 10:53
tech 120Hz oproti 60Hz je kvuli 3D zobrazeni,… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2010 14:03
rozumim tomu tedy dobre, tak kdyz piloti… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 08.11.2010 11:55
Díky. Ano, těch 120 Hz je kvůli 3D. U promo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Anonym

    XXX
    Parádní článek, neb rFactoru věnuji asi tolik času jako práci 04
    Škoda, že tam není více informací o rF2 a hlavně kdy bude vypuštěn na trh 09

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky.. to je správné. Taky jezdíme jak urvaní :)
      Více informací tam není proto, že rF2 dělá někdo jiný - ISI. rFactor Pro je dedikovaná společnost, která má na starosti profesionální verzi rFactoru.

      Během rozhovoru došlo i na rF2, byť to není přímo jejich produkt. ISI to do vánoc to zřejmě nestihnou, samotní vývojáři tomu dávají méně než 50%.

      Pár postřehů k rF2:
      - Díky spolupráci s vývojáři s rF Pro (kteří mají přístup k týmům a reálným datům na rozdíl od ISI) by simulace měla být reálnější. rF2 bude mít například úplně nový model pneumatik (na který marně již několik měsíců čekám u LFS).
      - Pobavilo mě jinak to, že nehodlají vůbec vyvíjet pro PlayStation3 ani pro Xbox, protože to pro ně není tak zábavne.
      - v oficiálním balíku (původní rF) toho moc nebylo (není divu, kdo by platil drahé licence), tentokrát by v rF2 měly být 2 licencované série.
      - Bude zlepšena umělá inteligence, přibude proměnlivé počasí a poloprůhledný "ghost" car - ale to už nejsou vlastně žádné novinky.
      [odkaz na stránku]

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    tech 120Hz oproti 60Hz je kvuli 3D zobrazeni, jako je tomu u dnesnich beznych PC? Jestli ano, je to jen finta, ze Mark a ostani nemaji v promo videich, kdy predstavuji konkretni trat zadne bryle pro 3D, nebo maji ty projektory a tim padem projekci tak namakanou, ze maji 3D i bez 3D bryli?

    jinak super clanek 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Díky. Ano, těch 120 Hz je kvůli 3D.

      U promo videí RB - pokud by to točili s polarizačními brýlemi (či helmou) na hlavě pilota, měl bys zase rozmazaný obraz tratě.
      Podle mě není problém přepnout z 3D na 2D zobrazení na těch simulátorech (stejně jako u normálních 120Hz monitorů).

      + 1 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • oggy111

    XXX
    super citanie, velmi zaujimave 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama